SuperJE skrev 2010-09-02 23:01:49 följande:
Nu orkar jag inte läsa denna tråd mera eftersom ni skriver 140 inlägg på en dag. Men nu har jag kommit på varför vissa vill amma så länge; ni har förmodligen så fula bröst att ni inte ser dom som en sexig kroppsdel inför er pojkvän/man, så varför inte ha dom fyllda med mjölk så länge som möjligt så någon i familjen uppskattar dom i alla fall? ;)
Nu var jag ju lite ironisk, men jag skulle kunna tänka mig att det är så i många av fallen. Mina tuttar är supersnygga, och dom är min mans och ingen annans. Mitt barn har fått "låna" dom för att få mat och bygga upp ett bra immunförsvar, och efter en månad kunde hon börja äta ersättning istället eftersom hon blev mer mätt på det. Så förmodligen är det där största skillnaden ligger i vad vi tycker..
Satt och skrev mitt inlägg om sexualiseringen av kvinnans bröst och du gav mig svar på frågan!!!
Tack...jag kan se skillnad på mitt barns behov och de behov jag och min man har i vårat sexliv. Även om du är ironisk tror jag att skillnaden är vilka referenser man har till sina bröst.
För att vara brutalt ärlig och bjuda på mig själv så har jag alltid haft fina bröst
De är nu lite hängiga och inte lika "perky" men fan så jävla underbara saker som både kan användas till min son och i ett sexliv
Ty så är det ju med "snippan" också-den kan föda barn och dessutom användas till sex om man nu vill det