• kalasbyxor

Ensam

Börjar känna mig aningen ensam då jag inte känner någon annan i min ålder med barn.
    Jag är 17 år och har en dotter på snart 4 månader och vi bor i södra småland. Så jag undrar om det finns någon lika gammal som mig med barn i ungefär samma ålder? Kanske i samma område som oss också. Skulle vara kul att prata och kanske träffas nån gång :) Jag har kollat runt i flera sånna här trådar men hittar inga som bor i småland, så tänkte göra ett försök själv ;) 

• Svar på tråden Ensam
  • Fröken85

Vill bara tipsa om att starta en tråd med rubrik "Ung mamma söker vänner i XXX-din stad" bara för att locka lite mer. Kankse inte är så många som läser just denna tråden annars.

Hoppas du hittar fina vänner. Är underbart att ha "mammavänner" att umgås med under föräldraledigheten!

• kalasbyxor

S U S E N:  i Ryd, väldigt litet. Såå om du inte känner till det kan jag tillägga att det ligger nära växjö ^^

Fröken85: Tack för tipset! :) 

• S U S E N
    kalasbyxor skrev 2010-08-31 20:47:32 följande:
    S U S E N:  i Ryd, väldigt litet. Såå om du inte känner till det kan jag tillägga att det ligger nära växjö ^^

Fröken85: Tack för tipset! :) 
    ok...en bit då =) jag håller till i jönköping. Min son är 20 dagar =)
  • kalasbyxor

Hehe okej. Åh va mysigt :)

• snurrigt

Hejsan :)  Jag bor i växjö faktiskt, och vi ska ha bebbe nu om 3 veckor. Vilken skola har du gått på?

• kalasbyxor

Hej! Vad roligt, inte långt kvar då :) Jag har gått ettan på wasaskolan i tingsryd, du då?

• snurrigt

okej :)  Jag gick på teknikum i Växjö. har du sabbatsår och så nu då?
    Nej det närmar sig.. det är ju så jäkla jobbigt såhär i slutet!! ..

• kalasbyxor

Ja det har jag, så börjar inte igen förrens  nästa höst ^^  Hur gammal är du då?

Jo det är ju det, ganska tungt x)

• snurrigt

ja precis, jag är 19. men vad jobbigt för dig att ha 3 år kvar nu då till studenten ? Hur går det med bebben då?  Känner mig så stor å tung å uttråkad så vill verkligen föda nu ..

Svar på tråden Ensam