Se hit omföderskor!
jag oroar mig massor om barnet ska fastna denna gång som med första och att ja ska spricka tokmkt igen. jag är nog rädd för hela förlossningen faktiskt
jag oroar mig massor om barnet ska fastna denna gång som med första och att ja ska spricka tokmkt igen. jag är nog rädd för hela förlossningen faktiskt
ja han mår jättebra. dock mådde han inte sådär super när han kom ut men det hade nog ingen ha gjort. själv då? vad är din nojja`?:)
Va skööönt att han mår bra :)
Jag är JÄTTE rädd inför förlossningen, inte över självaste att det gör ont eller så för det vet jag ju är ju ingen nyhet ;) Min mega rädsla är att tänk om något allvarligt händer mitt barn :( Är också rädd hur det ska se ut när barnet är två veckor om det är friskt då eller ej? Osv osv...
Har en dotter som är 5år som är gravt handikappad så därifrån kommer min rädsla....
Har en son på 3år som är frisk och kry, men när han kom ut hade han massvis med vatten i lungorna så han kunde inte andas.. men det fick dem bort.. kanske får han något men när han blir äldre?! vad vet jag..
För mig är det dags i december så det är ett tag kvar.
jasså gör du det:)
Ja dem säger så mkt så jag får hoppas på det bästa! :) Min dotter är gravt utvecklingsstörd, svår epilepsi, och en åldersnivå på 0-3månader.
Ja hur man orkar undrar man ibland faktiskt, men det gör man helt enkelt... även omd et är jobbigt periodvis. Vi får många ggr frågan om hur vi kan skaffa fler barn, men vi har ju lika stor rätt til fler barn och min dotter har ju lika stor rätt till syskon precis som alla andra! Och hon älskar ju barn!!!
Jag är imponerad av assistenter som verkligen kan sitt yrke, för jag tror nog det är bland det svåraste yrket som finns faktiskt att jobba i en familjs hem.