• nenne87

Utredning hos Lennart Blomqvist

Sitter i samma båt som alla er andra. Har gjort alla tester man kan, har kontakt med Lennart, äl och mens regelbundet så nu är det bara att kämpa på. Och det gör man ju verkligen hela tiden. Och vi kommer att få våra små mirakel det är bara frågan om när. Glad sommar

• nenne87

samma här. en träff och grundlig undersökning sen bara telefonkontakt.
    Väntar oxå på plusset, fick ett spökstreck på aco preg i fredags, jävligt surt.  men nya tag om två veckor, då är vi i kroatien och hoppas att jag kan slappna av ordentligt då.

• nenne87

Jodå jag sitter här å väntar på BIM som är på måndag-tisdag nästa vecka. Jag känner så olika varje månad mellan äl å mens. förra månadern hade jag konstant molvärk i två veckor å jätte öm i bröstvårtorna därför jag testa när mensen var sen typ i två dagar då jag fick mitt spökstreck på preg. 
    Denna gången var jag i kroatien när jag hade äl och fyra dagar efter äl så hade jag jätte ont i vänstra sidan, kunde knappt stå upp och vääldigt öm i bröstvårtorna, nu känner jag inget, ingen molvärk alls, lite ömma vårtor men annars känner jag mig precis som vanligt........kroppen är konstig ibland.

så på måndag får vi se.
    hur har det gått för dig ramonamaria??? 

• nenne87

ååå nu har ni en härlig tid framför er, lennart är underbar och ni kommer få möjlighet att göra Vul å se så allt ser bra ut:) vilket det självklart kommer att göra!!!
    Jag gjorde ju som sagt 16 olika prover hos honom och allt visade sig vara bra så vi får helt enkelt lita på det å bara köra på.....vilket ibland kan vara lite påfrästande för det blir lixom ett "måste" även om man inte försöker tänka så.

Lycka till    

Svar på tråden Utredning hos Lennart Blomqvist