Inlägg från: VinterEmma |Visa alla inlägg
  • VinterEmma

Tvätta sig efter toalettbesök

Hahaha, vilken rolig tråd! Den förgyllde min söndagskväll! :P

Jag torkar mej både efter jag bajsat och kissat, ingen duschning här inte..
    Och jag lever ännu trots min bristande hygien! Vilket mirakel, hurra! Måste ut och fira bums!

• VinterEmma

Fast ts, du borde verkligen predika inför killar! Dom har för fan alltid en bajsrand i kallingarna!
    Än har jag aldrig stött på en tjej med samma problem...

• VinterEmma
    Lussekatten87 skrev 2010-08-22 22:13:13 följande:
    Fan va vidrigt! Har aldrig stött på det som tur är!
    Kanske bara jag som haft otur då.. :P
  • VinterEmma
    Lindreas skrev 2010-08-23 20:46:57 följande:
    Färg, form och fasthet menar du? Eh... Jag brukar inte spana så noga, men jag kan redovisa de tre f:en för hunden som jag gick förbi häromdagen? Alltså hundens bajs. Det var ljusbrunt, platt och flytande. Jag kräktes nästan, men tyckte synd om hunden som sprang tvärsöver hela vägen och bajsade samtidigt. Och jag tyckte synd om ägaren som stod där med sin påse...
    Hahaha! Oh lord...
  • VinterEmma

Jag hade en liknande tråd fast med blöjbyte,
    om man tvättede av sitt barn varje gång man bytte blöja eller bara vid bajs.

Och i slutet är det alltid samma. De som tvättar försöker få de som inte tvättar att känna att de gör 'fel',
    de är äckliga ohygieniska personer som verkligen måste läras upp!

Jag tvättar mig inte efter toabesök, och jag tvättar heller inte sonen efter varje blöjbyte.
    Och jag tar inte åt mig om nån påstår att jag gör 'fel'..

Dock är det rätt kul att läsa alla inlägg här. Drömmer

• VinterEmma
    Yildirim skrev 2010-08-24 13:08:36 följande:
    Ja, dom vill sälja, men det stämmer också! Man blir väl halvren av toapapper skulle jag säga, och ja, jag tycker fortfarande dte är ohygeniskt att bara använda papper då mitt underliv inte är en "smuts-lya" precis som man bör rengöra sämre än resten av kroppen. utan jag vill ha den lika ren som resten av min kropp.
    Face it, den kommer aldrig vara lika ren, den kommer alltid lukta lite 'kön'.
    Och, det är heeelt normalt! Cool
Svar på tråden Tvätta sig efter toalettbesök