Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Posh skrev 2010-08-21 18:23:03 följande:
    Du får gärna visa samma fakta om muslimer.

Jag väntar.
    Varsegod.

här är en stackars muslimsk kvinna som råkat illa ut.
    spikharry.wordpress.com/2010/01/31/muslimska-krak-attackerar-sina-fruar-med-syra/

ska hitta fler.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Posh skrev 2010-08-21 18:35:04 följande:
    Nej det är klart du ingen hittar.

Men baserat på sista halvan av din mening vill jag gärna se en källa på att muslimska kvinnor står för mörkertalen gällande våldsbrott i hemmet.
    Och det kan du inte räkna ut själv? jisses. finns tusentals sidor ang förtrycket av muslimska kvinnor. ska jag ge dej alla eller ska du söka själv?
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Posh skrev 2010-08-21 18:38:05 följande:
    Nej du, jag är inte ett dugg intresserad av fördomar eller skvaller. Jag vet att trådens ribba ligger där nere och plaskar dock men nu var det tal om fakta, statistik t ex, och absolut inget annat.

Gör man ett påstående ska man banne mig kunna backa upp det med bevis annars gör man bäst i att vara tyst.
    aha.. du ignorerar alla tus... nej miljontals sidor ang det då. så kan man oxå göra.
    ska jag oxå göra när det gäller SD.. ignorera alla som kommer med påhopp utan statistik.
  • MirandaSthlm
    Kate Ryan skrev 2010-08-21 18:39:04 följande:
    SD är inte ultimat, det finns flera saker man kan ifrågasätta med partiet men det finns 2 anledningar varför jag väljer att rösta på partiet.

1. Fokus på invandringsfrågan, den rosa elefanten i vardagsrummet som ingen politiker vågar se.
    2. Jimmie Åkesson, lysande politiker.

I övrigt så ser jag SD som en perfekt efterträdare till KD som snart kommer åka ut ur riksdagen.
    starsteffie skrev 2010-08-21 18:39:44 följande:
    Jag är med!!!
    Är absolut inte rasist..men anser att  kan man inte uppskatta eller sköta sig i det land som välkomnar en..då kan man åka hem igen.
    Vi hade ju absolut inte kunnat komma till ett annat land & leva på socialbidrag, vara kriminell m.m
    vi hade åkt ut med huvudet före..
    Nu finns det ju de invandrare som verkligen kämpar..jobbar & sköter det som skall skötas..superbra.
    Vi har ju de som lever på bidrag & är kriminellt belastade bland oss svenskar oxå men vi måste ta hand om våra egna först.
    Som det är nu..så är vi påväg mot ett rent helvete.
    Sen anser jag att den svenska kyrkan borde titta i bibeln igen...istället för att göra nytolkningar...
    Välkomna till tråden. Men var beredda att bli påhoppade och kallade det ena och det tredje. Tungan ute
  • MirandaSthlm
    Trevlig eftermiddag skrev 2010-08-21 19:02:05 följande:
    Men är inte det härligt då, vi går ju in i diskussioner som blir heta, det är ju därför vi stannar kvar där.

Vänner 
    inte speciellt faktist. Blir för mycket OT så det känns mer som alla dom andra trådarna nu.
  • MirandaSthlm
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 19:33:44 följande:
    Jag kommer att rösta på SD i nästa val. Jag tycker att det är så märkligt att om någon säger att dom ska rösta på moderaterna eller socialdemokraterna så är det inte mer med det. Om man ska rösta på SD då måste man helt plötsligt försvara sitt resonemang om varför man ska lägga sin röst där. Man blir kallad rasist, nazist och andra otrevligheter. Väldigt obehagligt tycker jag. Jag håller inte med om SD partipunkter till fullo men dom kommer närmast mina egna värderingar. Jag tror inte något parti har alla svaren. Att låtsas något annat är ju bara dumt.
    Vad trevligt. Drömmer
    Jag håller med dom i dom frågorna dom presenterar på sin hemsida iaf.

Och att man sen blir kallad den ena och det tredje börjar jag vänja mej vid nu.

Men vi har åsiktsfrihet i Sverige så jag åberopar den hela tiden iaf.
  • MirandaSthlm
    Zaria skrev 2010-08-21 21:53:02 följande:
    Läskigt, men ofta är invandrare mer rasistiska än svenskar, dock inte emot svenskar utan andra folkslag, som de deras hemländer legat i krig med. Otäckt är det.
    Dom värsta är väl dom med inbördeskrig som inte ens tål sig själva. hur ska dom då klara av nån från andra sidan jordklotet undrar man.
  • MirandaSthlm
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 21:55:49 följande:
    Men vem hotade jag då? Då kan du ju säga. Jag tror Familjeliv stängde av mig för att du påstod något osant. De har inte bett om ursäkt för att ha kallat mig brottslig så jag överväger fortfarande polisanmälan mot dem.
    Diskriminering av politiska åsikter kallas det.
  • MirandaSthlm
    Posh skrev 2010-08-21 22:00:56 följande:
    Nej " jag vill se dig död, jag hoppas du dör" brukar räknas till hot och är icke acceptabla på FL. Jag tycker kanske du och Donator kan ta resten via inbox så länge han är kvar denna gång.

Du verkar för övrigt inte särskilt mån om att hålla din tråd till topic? Fast utan SD motståndare skulle ju tråden ha ebbat ut på förstasidan
    Känns i nuläget rätt dödfött att försöka hålla tråden clean när ni fortsätter glappa om statistik hit o dit och vem smo vet mest o är bäst osv.... och jag börjar bli trött efter en lång läggning av bebis så får ta det imorgon.
  • MirandaSthlm
    Kyami skrev 2010-08-21 22:00:37 följande:
    Ni som tänkt rösta på SD, är ni endast svenskar eller finns det invandrare också? Tycker det skulle vara intressant att höra om motiveringen isf...
    Jag är svensk men min pojkvän är halvt utländsk. Mitt ex helt utländsk.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!