• Fru U

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Jossan90 skrev 2010-08-21 23:19:21 följande:
    tycker jäkligt synd om den äldre generationen som har byggt upp vårt sverige, sen kommer de hit folk och förstör. Tänk alla äldre som bor i rosengård och sedan händer de bara massa skit där nu.

Nej, det händer inte bara en massa skit. De äldre trivs på Rosengård, de flesta har bott där väldigt länge och vill inte flytta härifrån. Och de flesta är inte ett dugg rädda eller bekymrade över invandrare eller brottslighet

Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Jossan90 skrev 2010-08-21 23:23:43 följande:
    nej inte längre, de blev väl ut kastade eller så har de valt att flytta pga alla problem som är där! De är inte SVENSKARNA som ska flytta!!!!!!! upp med massa i norrland
    Det bor rätt många svenskar på rosengård även om de är i minoritet. Du vet väl om att Rosengård består av mer än hyresrätter på Herrgården.
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Jossan90 skrev 2010-08-21 23:24:13 följande:
    och de vet du?
    Ja, tänka sig att det vet jag.
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 23:24:19 följande:
    Statistik på det tack!
    Det finns inte sådan statistik. Men åk ut till Rosengård och fråga de äldre så får du veta.
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Jossan90 skrev 2010-08-21 23:36:06 följande:
    vågar man det? första gången jag kom dit precis innan för grindarna, blev jag tagen på röven direkt.
    Vilka grindar menar du? Var på Rosengård var du? Rosengård består av 4-5 olika områden (beror lite på hur man räknar och vem man frågar)
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Jossan90 skrev 2010-08-21 23:39:38 följande:

alla som sitter på sina rövar och inte kan ett ord svenska för att de inte vill lära sig, och att de var hemmafruar i sitt eget land, men så funkar det inte i sverige. Här jobbar man.

Många är för slappa och bara går på socialbidrag enklast så ju..

Många väljer också att leva på bara en lön, precis som etniskt svenska hemmafruar gör
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Jossan90 skrev 2010-08-21 23:40:15 följande:
    ramels väg
    Okej. Inte nödvändigtvis den trevligaste biten av Rosengård men man kommer långt med att vara rak i ryggen och jävlaranamma (dvs en attityd som säger pillar du på mig så blir du av med nåt väsentligt).
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Jossan90 skrev 2010-08-21 23:42:16 följande:
    finns det mer svenska hemma fruar än utländska tro?
    nej!
    Förmodligen inte. Mycket för att svenskar kräver mer, dvs deras livsstl kräver två inkomster. Många invandrare (och några få svenskar) bor hellre trängre och äter billigare än lämnar bort sina barn.
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    sumpbäver skrev 2010-08-21 23:43:20 följande:
    hahaha, ja eller hur?
    Antigen har man det eller så har man det inte.
    Svaren bor i hjärtat
  • Fru U
    Jossan90 skrev 2010-08-21 23:45:31 följande:
    varför är inte det en trevlig bit av rosengård?
    jag var 14 år och rätt chockad, och tro du verkligen man vågar säga till 5-6 killar? man vet ju aldrig vad de skulle göra med mig.
    Jag önskar jag kunde sätta ord på det och svara på frågan.

Jag förstår men det hade ju varit det samma oavsett var du var och var killarna kom ifrån.
    Svaren bor i hjärtat
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!