Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-08-25 16:43:22 följande:
    Du är både och Glad
    Nix . Jag är inte blatte och inte kommunist
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:50:23 följande:
    Måste i all pajkastning faktiskt hålla med Rose. Iran eller iranier (perser?) är inte riktigt samma sak som övriga mellanöstern. Dom har bara haft oturen att bli styrda av inavlade dårar som tycker sharialagar är bra. Iran var lika fritt som Sverige för inte så länge sedan. Som ni säkert sett så demonstrerade hundratusentals människor mot regimen, men det är inte lätt att påverka i en diktatur.
    OMG

• TheCoopers
    Sixxty skrev 2010-08-25 20:11:46 följande:
    Tack för utförligt svar och stavningsanmärkning . Med tanke på antalet (seriösa) svar så är det nog som jag misstänker.
  • TheCoopers
    Ökänd skrev 2010-08-26 07:39:42 följande:
    Huruvida den nya lagen är bra eller ej var inte frågan jag var ute efter, utan varför Sverige de senaste 5 åren drabbats av en "våldtäktsvåg".  Sen vill jag påpeka att självklart har alla rätt till sina egna val, det är ju så det funkar i en demokrati. Frihet för individen. Och detta bör ju då gälla alla individer i samhället. Att ni stöter på folk som är av motsatt åsikt innebär inte att ni ej har rätt till ert val. Och OM ni inte vill bemöta kritiken i den här tråden kan ni ju låta bli. Svara inte alla meningsmotståndare helt enkelt, utan skriv bara till varandra. Min gissning är i och för sig att denna tråd dör ut ganska snabbt då, men ni kan ju prova.
  • TheCoopers
    Isola09 skrev 2010-09-12 17:00:49 följande:
    Jag måste fråga er som kanske kan lite mer om SD:S politik.

Är dom i mot att homosexuella ska få gifta sig/adoptera?
    Yes
  • TheCoopers
    Chesses skrev 2010-09-12 16:21:47 följande:
    Denna film får mig att veta att jag röstat rätt.  Ge oss Sverige tillbaka!
    Tillbaka från vad ? Är vi ockuperade utan att veta om det ?
  • TheCoopers
    God skrev 2010-09-12 18:30:46 följande:
    Stoppa invandringen helt och sen då?

Ska dom invandrare som bor här få stanna och hur ska man på bästa sätt ta hand om dom som bor här?
    Det är allt de vet ! Stoppa invandringen är svaret på ALLA frågor
  • TheCoopers
    LillaPinglan skrev 2010-09-15 07:40:46 följande:
    Moget av vem menar du?? Antar du menar av killen som går fram och muckar gräl med 3 st i SD. Jätte moget.
    Nej det är inte moget . Men det är ju enormt pinsamt att man som vuxen man och politiker inte kan vända på klacken och gå istället för att sjunka till den nivån . Man har ett ansvar som politiker . Man är partiets ansikte utåt - då kanske det inte passar sig att bete sig som en grobian ?
  • TheCoopers
    Joppis skrev 2010-09-16 10:35:11 följande:
    Att det rinner öve rhänder även den bäste... Vem vet hur provocerande den där idioten var? Han var enbart ute efter en skandal...

Å andra sidan är ju samtliga vuxna och kålsupare alla....
    Klart han var ute för att provocera . Men man måste låta det rinna av ... speciellt i valtider och som representant för ett parti . Där var ju chansen att bevisa att man INTE var en sån person som de framställs som i tidningarna .
  • TheCoopers
    Joppis skrev 2010-09-16 10:39:33 följande:
    Å andra sidan skapar såna rubriker oxå "lockelser".... Sen bara på deras reklamfilm. Efter den trodde folk att SD skulle rasa...Ist hade dom igår högsta noteringen nånsin.

Såna rubriker ger bara bränsle till ett sådant parti.
    Ja det är klart det ger bränsle .. eftersom de som röstar på SD är lika arga som personerna som brölar och bråkar . De kan identifiera sig .
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!