Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Fru U skrev 2010-08-21 12:37:39 följande:
    Jag tror inte att det finns en enda tråd på fl där det, när det är fråga om att diskutera partipolitik, inte tillåts förekomma ifrågasättande. Utan det är mer reserverat för känsliga rummet.

Om det finns en ny policy att politiska trådar för anhängare ska lämnas ifred så visa på det och jag lovar att dunsta.
    Klart det inte finns men jag kommer uppmana alla SD-anhängare här att sluta svara och ignorera alla försök till tjafs från SD-motståndare eftersom trådens syfte inte är tjafs och vem som har mest koll på BRÅs källor osv.

Så vi syns i en annan tråd! Inte just i denna.

Tack!
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Happiness skrev 2010-08-21 12:43:04 följande:
    Ni lär ju inte komma in i riksdagen om ni stänger ute folk på det sättet? Men ok fine with me.....
    Tack för visad hänsyn!
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 12:44:06 följande:
    Jo, jag är mycket insatt i SD.

Du däremot verkar inte vara det eftersom du inte alls förstod mitt inlägg.
    SD vill frånta homosexuella rätten att ingå äktenskap, Björn Söder beskriver detta som en abnormalitet, man vill också förbjuda dem att adoptera barn.
    Övriga som inte kan få barn naturlig väg får adoptera, men helst inte utanför Europa (förbudet hävdes 03 men det finns fortfarande restriktioner), vill man adoptera utanför Europa, vill SD neka dig adoptionsstöd.

Det var ett exempel på bemötandet i din text.
    Vill du ha mer?
    Denna tråd är inte en försvarstråd utan en anhängartråd. Respektera detta tack!
  • MirandaSthlm
    And3rsson skrev 2010-08-21 12:44:19 följande:
    Jag är FÖR sverigedemokraterna!
    Nått måste göras åt vårat samhälle för det här håller inte längre.
    Vi spenderar miljontals kronor på alla invandrare som kommer hit medans våra gammla får dålig vård och boende, våra småbarn får inte delta i det mesta på förskolor..
    Vi måste se till att ta tag i det här nu!

Tack för mig!

OBS OBS!! ALLA SOM TÄNKER RÖSTA PÅ SD BÖR TA KONTAKT MED DOM OCH FÅ VALSEDLAR HELSKICKADE DÅ DOM SLÄNGER SD S VALSEDLAR I LOKALERNA OCH ALLA LOKALER HAR INTE ENNS DERAS SEDLAR!!!!! OBS OBS
    Tack för att du delar med dej av sån info.

Får man verkligen göra sånt egentligen? Tvinga folk att rösta på andra partier fast dom inte vill? Och detta skall kallas demokrati och politisk frihet? Verkar knappast så tyvär.
  • MirandaSthlm
    StilaM skrev 2010-08-21 12:45:41 följande:
    Det var ju precis det jag skrev... Jag menar att det finns mer konstruktiva sätt att hantera verktygen straff och rehabilitering. Att en del brottslingar återfaller har också mycket att göra med hur de slussas in i samhället. Självklart är det förhatligt att människor utsätts för brott (sexbrott mot barn som du själv tar upp i ditt exempel är ju balnd de värsta), och då måste naturligtivs rutinerna för frigivning och rehabilitering vara bra. Jag tror bara inte att internering är svaret, och det är heller inte en metod som hör hemma i den typ av samhälle jag vill leva i.
    Denna tråd är inte en försvarstråd utan en anhängartråd. Respektera detta tack!
  • MirandaSthlm
    And3rsson skrev 2010-08-21 12:51:50 följande:
    Det är väll inte rätt att göra så kan man tycka.. Vet inte varför, men sist det va röstning så slängde socarna SDs valsedlar eftersom det va dom som höll koll på vallokalerna.. Dom andra partierna gör nog allt för att försöra för varandra, kolla bara vid busshållsplatserna.. Där försöker man trycka ner Moderaterna. Även fast ja inte är moderat så gillar ja det inte! Man röstar på ett parti för det dom står för, inte för att dom andra partierna blir smuttskastade.. Riktigt dåligt att göra sådant. Skriv istället ut vad sitt eget parti handlar om lixom..
    Jag har redan beställt hem mina! SD SKA in i riksdagen och röra om i grytan!
    Jag håller med. Försöker gå in på deras hemsida för att bli medlem men den verkar överbelastad hela tiden.
    Undrar om dom vet om det.
  • MirandaSthlm

Här är iaf SDs åsikter från deras sida som vi kan diskutera:

• MirandaSthlm
    emmy skrev 2010-08-21 13:13:01 följande:
    Bra initiativ!
    Ja och jag står bakom SD i alla dom åsikterna till 100%. Drömmer
  • MirandaSthlm
    grunkan skrev 2010-08-21 13:20:09 följande:
    Jag tänker som jag har sagt i flera trådar nu, rösta på SD.

Och man ÄR inte svensk bara för att man är född i Sverige!

"Jag har svenska föräldrar som är födda i Sverige, men jag är adopterad från ett annat land"
    Ja se där, då har du dina riktiga föräldrar i ett annat land. Då har du inte svenska föräldrar. Du har svenska adoptivföräldrar, det är skillnad...
    Word!
  • MirandaSthlm
    And3rsson skrev 2010-08-21 13:17:33 följande:
    Alla deras argument är bra!
    Så vitt jag vet är det bara SD som värnar om att låta sverige förbli svenskt?
    Jag kan låta väldigt rasistisk jag vet, men så är det inte... Ville bara påpeka det!

Våra äldre får ju sämre omvårdnad än personer i fängelse!
    Jag har arbetat inom äldrevården och det är en skam!!
    Absolut. Jag hittar inga fel i deras åsikter och värnar precis som dom om vårt land.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!