• Joppis

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-08-25 16:42:12 följande:
    De vill antagligen sprida sin kunskap och fredsreligion över världen Drömmer
    Paradiset...

"Myndigheterna i Iran upprätthåller hårda inskränkningar i yttrande-, förenings- och mötesfriheten. Man fängslar människorättsaktivister. Tortyr och misshandel av fångar förekommer. Iran hör till de länder som avrättar människor, även personer under 18 år. Iran avrättar varje år fler minderåriga än något annat land i världen"

• Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 16:44:27 följande:
    Joppis, du drog upp utbildning och menade att MENA-folket har lägre intelligens och jag gav dig svar på tal så du kan va tyst framöver. Där kommer du inget vart när det gäller en viss land.
    Varför skall jag just lita på din statistik och inte på vad som övrigt går att finna?
  • Joppis
    I Rose I skrev 2010-08-25 16:46:12 följande:
    Tydligen har dom gjort det. Flört

Och iranier är muslimer hela högen eller? Gud, vad ni gör bort er gång efter gång men det är normalt med SD-bönder.
    Varför avrättar Iran mest mindreåriga i hela världen? Verkar vara ett sunt land.

Hål i huvudet säger jag bara....
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 09:00:06 följande:
    Om du trodde att mina inlägg i den här tråden var avsett för att få DIG att ändra åsikt så är du helt ute åt skogen. Jag skriver bara mina åsikter så kanske och bara kanske någon normalfuntad människa tar åt sig av informationen men du behöver absolut inte ta åt dig av mina inlägg.

Vet inte om det här ordspråket finns på svenska:

Man kan inte spika spik i en sten. ( Ni som kan den rätta meningen får jättegärna skriva det till mig )

Finns ett annat bra ordspråk...

"Man ska inte kasta sten i glashus"

• Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 09:06:16 följande:
    Exakt, håll hårt i dina sten Joppan. Du kan skada dig rejält...
    Dina sten? Dina stenar heter det väl?
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 09:09:06 följande:
    Ställer den här frågan IGEN. Har absolut INGA förhoppningar att få ett vettig svar men jag försöker igen.

VAD är det utlänningarna/blattar ska assimileras TILL?

För gudsskull skriv INTE till svenska traditioner/se(ä)der. Ge exempel.
    Respekt....
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 09:17:50 följande:
    Respekt förtjänar man. Man ger och man får.

Sen när har Sverige och svenskarna patent på ordet?! Obestämd
    Har du förtjänat det?
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 09:44:59 följande:
    I min vardag gör jag ALLT en lojal medborgare ska göra i Sverige men jag VÄGRAR och kommer aldrig låta mig assimileras till någonting som strider mot mina värderingar/levnadsstil. Aldrig nånsin.
    Hepp!
  • Joppis
    sumpbäver skrev 2010-08-26 10:51:08 följande:
    Tycker det låter som om du har kommit in riktigt bra i samhället. Vad är du rädd för? Ingen vill tvinga dig att springa runt i folkdräkt och spela nyckelharpa.
    Nu blev det fel va?
  • Joppis
    sumpbäver skrev 2010-08-26 10:57:49 följande:
    Nej, hurdå? Så länge hon lever efter våra lagar och sköter sig så ser inte jag något problem.
    Du citerade ju mig... mitt "Hepp". Och jag har folkdräkt på mig dagligen
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!