Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-08-25 15:24:54 följande:
    Nej det har såklart ingen betydelse. Men säg det till alla andra barn som kommer mobba stackaren under hela skoltiden. Jag vet inte om dina "pappor" ligger med varandra?
    Jag antar att de gör det ?
    Ligger dina föräldrar med varandra ( förutsatt att de inte är skilda ) .

Jag har aldrig blivit mobbad .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Joppis skrev 2010-08-25 15:29:33 följande:
    Kan man inte ha sex trots skilsmässa?
    Jag förstod att ngn skulle kommentera det ... hahah jag orkade inte redogöra för alla scenarior  . Man knullar om man vill såklart .
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-25 15:28:20 följande:
    Men där har vi ju det där argumentet igen.
    Stoppa rasismen genom att inte ta hit invandrare så de "slipper" utsättas för rasism och diskriminering.
    Stoppa mobbningen genom att stöpa alla barn och familjer i samma form.

Det funkar ju inte.
    Det är ju föräldrarna som har problem med sexualitet och ursrpung . Barn gör ingen skillnad på sånt .

Jag har aldrig reflekterat över mina föräldrars sexualitet . De är mina föräldrar . 
  • TheCoopers
    sumpbäver skrev 2010-08-25 15:40:16 följande:
    Nu tolkade ju jag ditt inlägg som om du hade en far och en styvfar.
    hahahah det är inte lätt inte . Men nej de är mina pappor och ja de är homosar .
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-25 15:36:51 följande:
    Ja visst är det så.
    Min dotter har en kompis som inte får komma hit när min man är hemma för sin mamma för "han ser farlig ut".
    Finns ingen snällare människa än min man (tycker givetvis jag).

Barnen reflekterar ofta inte, men föräldrarna sätter jidder i deras små oskyldiga huvuden.
    Precis så är det . Sorgligt men sant .
  • TheCoopers
    sumpbäver skrev 2010-08-25 15:49:37 följande:
    Det funkar säkert i storstäder, men på "landet" kan jag lova att barnet kommer att få uppleva ett helvete. Ska säga att när det gäller homosexualitet så har jag inte riktigt samma åsikter som SD, men i det här fallet måste jag hålla med.
    Ja men det är kanske dags att vi ändrar på det då ? Inte spär på deras fördommar om vad som är normalt eller inte .
    Det finns många många barn som växer upp med homosexuella föräldrar - det är verkligheten . Oavsett hur mycket man än försöker blunda för det faktumet så lär det bara bli fler homosexuella som kommer ut och skaffar barn .

Det är föräldrarnas fördomar som gör att barn "mobbar" barn . Om du talar om för dina barn att det är ok att vara annorlunda och sexualiteten inte spelar ingen roll så lovar jag att de inte kommer reflektera nämnvärt över om deras kompis har två mammor .
  • TheCoopers
    Ökänd skrev 2010-08-25 15:54:36 följande:
    Då kan man ju förbjuda det i de små KKK-byarna ute på vischan. Så kan vi i storstäderna få leva som vi vill.
    tur för min familj att vi bor i Stockholm
  • TheCoopers
    Joppis skrev 2010-08-25 16:00:07 följande:
    Nu är du där igen.... NEDLÅTANDE! Du gör dig bara löjlig med dom där kommentarerna.
    Jag undrar vilken den där seden är som man ska anpassa sig till ?
  • TheCoopers
    sumpbäver skrev 2010-08-25 16:10:09 följande:
    Har du överhuvudtaget gått i skolan?
    Ja och i många många år .
  • TheCoopers
    Joppis skrev 2010-08-25 16:09:39 följande:
    Jag kan göra en Rose. Det ska INTE vara mellanslag när du använder skiljetecken.
    Skiljetecken ?
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!