Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Ok  ni som inte gillar SD kan väl vara snälla och ta ut era aggretioner i andra anti-sd-trådar än just denna?

Ska väl inte vara så svårt.

Här är länkar där ni kan härja runt och vara hur anti ni vill:

www.familjeliv.se/Forum-5-65/m53985561.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-65/m52439073.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-65/m53755700.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m54033849.html

Tack!

Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Ammi84 skrev 2010-08-20 22:29:06 följande:

Till TS: Länken fungerar inte

Jodå.. men tror deras hemsida är överbelastad så det tar lite tid. Drömmer
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Ceka86 skrev 2010-08-20 22:41:03 följande:
    Du startade denna tråd då måste man väll få komma med sin åsikt?? Säger man A måste man kunna ta konsekvens för B
    Ja för anhängare ja, men du kanske läste fel på vägen in.
  • MirandaSthlm
    StilaM skrev 2010-08-20 22:42:52 följande:
    Men det är så underhållande att läsa alla falska argument och all pajkastning ni ägnar er åt här. Vi (min sambo och jag) har skrattat till och från i en halvtimme nu. Jag har för övrigt inga aggressioner (ja, det stavas med s. två stycken till och med.) som jag behöver ta ut. Puss!
    JO men läs ni.... det är ju nyttigt.
  • MirandaSthlm
    StilaM skrev 2010-08-20 22:48:43 följande:
    Mmmm. Fast min farmor är ryss, min sambo utomeuropé och hälften av mina vänner likaså. Dessutom är jag normalbegåvad och välutbildad och har en normal dos empati. Med andra ord kommer jag aldrig att rösta på SD.
    Kul för dej. SD har iaf min röst oavsett vad andra tycker.Cool
  • MirandaSthlm
    Jossan90 skrev 2010-08-20 22:51:16 följande:
    jo, du påstår att man är rasist om man röstar på SD. Jag får gärna vara rasist i era ögon men jag vet att jag inte är det. känner många indvandrare som jag tycker om. Så hur kan jag vara rasist eller alla vi andra som röstar på SD?
    Typ samma här.
    Jag har varit gift med en jugoslav och pappan till min dotter är halvt tjeckisk så min dotter är alltså 25% tjeckisk.
    Och en av mina bästa killkompisar är arab. Och ändå röstar jag på SD men blir kallad rasist hela tiden!
  • MirandaSthlm
    Ceka86 skrev 2010-08-20 23:11:20 följande:
    Det får du avgöra själv om du är rasist eller inte men ta reda på grundlig fakta vad de står för.

Jag tror många här som har bestämt sig för att rösta på SD har inte nån grundlig fakta utan gör det för att det är nåt nytt och "fräscht", det som att prova droger utan att veta vad det är för biverkningar, men skadan är redan skedd då.

Sorligt men sant, man lär sig väll sin läxa i efterhand. Vilket hela vårt samhälle kommer att uppleva om ett par.
    Egentligen är det väl min ensak vad jag är och inte är. Inte din. Jag går väl inte på dej som en ångvält för du tycker om tex sosarna som inte har ett smack att erbjuda.
  • MirandaSthlm
    Fru U skrev 2010-08-20 23:25:21 följande:
    Vill bara klaragöra att jag inte frivilligt satte hjälpsam på denna tråd, det är min förbannade dator som inte gillar fl särdeles mycket
    hahahaha jodå.. erkänn att du e smyg-sd;are nu. Glad
  • MirandaSthlm
    Fru U skrev 2010-08-20 23:31:33 följande:
    Varför skulle du inte kunna bosätta dig där nu? Det finns många områden på rosengård som är "normal-problemfria"
    Bor du där själv, du som är så smart som du säger dej vara?
  • MirandaSthlm
    Fru U skrev 2010-08-20 23:39:35 följande:
    Var jag bor eller inte bor är något du får fortsätta undra över.
    Haha precis. Du verkar vara en riktigt översittartyp när man läser på din press om dej. Hur dryg får man vara som ser ner på mindre begåvade mäniskor. Kom ner från dina höga hästar och sluta tro att du är så mycket bättre än alla andra för du pluggat lite-.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!