Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

"Enligt en ny rapport av Christian Diesen och Eva Diesen vid juridiska institutionen vid Stockholms universitet, begår svenska män varje år mellan 4 000 och 5 000 sexualbrott mot underåriga i samband med resor."

Alltså sätter svenska män på fler barn i thailand VARJE ÅR, än bilar bränns i Rosengård.

http://www.bra.se/extra/pod/?action=pod_show&id=939&module_instance=12

Massinvandringen har vi ej, SD har inga lösningar, för hade de det, hade de bekämpat männens perversa överrepresentation i ALLA våldsbrott och inte stirra sig blinda på "etniska främlingar".

Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Jossan90 skrev 2010-09-16 13:27:22 följande:
    har jag sagt att svenska män inte våldtar barn? du behöver inte bevisa för jag vet! både svenskar och utlänningar våldtar barn som kvinnor i alla länder. Jag försvarar inte en enda av dem. Stena dem allihopa
    En SDväljare för Sharia. Intressant.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Joppis skrev 2010-09-16 14:04:55 följande:
    Så allt prat om överrepresentation gällande invandrare inom viss brottslighet är felaktiga? Den ÄR inte ett problem? Och för att lönnfeta svenskar åker till Thailand och äcklar sig så ska vi i Sverige göra en bagatell av invandring och brottslighet?
    Det var inte det som var poängen.
    Har jag argumenterat överrepresentationen?
    Har vi inte etbalerat att utländska män är överrep. vid vissa typer av brott och svenska män i andra?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 13:47:40 följande:
    två frågor till er som är emot SD:

Vad menas med politisk asyl?
    Anser ni danmark, norge och finland vara rasistiska länder?

Tacksam för svar. Solig
    Politisk asyl får man om man riskerar att bli avrättad eller fängslad (t ex) för sina politiska eller religiösa åsikter. En förenklad förklaring.
    Politisk asyl är svårare att få än asyl av humanitära skäl och när man fått politisk asyl kan man inte återvända sitt sitt hemland under ett visst antal år, passet och resedokumenten är inte giltiga inom landet man kom ifrån.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 21:43:46 följande:
    ok.. hur många kvinnor går själva genom stan mitt i natten eller joggar runt ensamen osv i deras hemländer?

nu fattar du nog min poäng.
    Sverige om något land är väl det enda landet där det är helt dött ute efter 19,20 på kvällen.
    I Mellanöstern är det då man GÅR UT.
    Inte bara där, de flesta länder söderut.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 21:54:55 följande:
    mm o dom kan knappt visa sig med risk för att nån man ska attraheras av dom o våldta dom.
    Va????
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 22:03:02 följande:
    tex... muslimer ber inte tillsamman utan kvinnor o män ber var för sig så dom inte ska bli attraherade av varran.
    Nej.

Vet du hur muslimer ber?
    Man går ner på knä med rumpan i vädret. När man ber ska man kunna fokusera sig helt och endast på bönen.
    Kvinnor känner sig ej bekväma och avslappnade av att köra upp rumpan i ansiktet på en man när hon ber.

Att detta är ett muslimskt fenomen är ju bara skitsnack. Här på FL sitter folk i "vem vill jag ha sex med"trådar och män kan knappt skriva ordentligt när en brud lägger upp en rumpbild.
    Killar går in i lyktstolpar om man vicker lite på rumpan.
    Ska vi låtsats att det är en normal position att inta, med främlingar?

Kvinnor vill inte be med män.

Eller är det bara muslimer som blir attraherade av det andra könet menar du?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2010-09-16 22:08:39 följande:
    Din okunskap är så pinsamt.
    Många kvinnor går ut ensamma i mellanöster. Det ÄR PÅ kvällen man går ut i dessa länder.
    Ja jag försökte säga det men allt som inte kan bemötas ignoreras.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:09:30 följande:
    Och du tror på fullaste allvar att våldtäkt handlar om huruvida man är attraktiv eller ej?
    Ja det var ett nytt lågvattenmärke tror jag.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    MirandaSthlm skrev 2010-09-16 22:11:44 följande:
    Japp.. männen ber för sig med imam o kvinnor helst på en annan våning elelr bakom ett draperi med nån kass högtalare så dom knapt hör vad som sägs.

ja män är ju helt klart rätt kasa på att behärska sig o deras parningsinstinkt hög så där har vi iaf samma åsikt.
    Kass högtalare?
    Låter som du varit i många moskéer.

Du svarade inte på en enda av mina frågor.
    Och vad i hela friden har detta med våldtäkter att göra?
    Beautifully Human
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!