Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

MirandaSthlm skrev 2010-09-13 15:19:34 följande:
    ja kanske inte just du men ni iaf
    Kanske inte du men ni?
    Och därför tycker du att det är ok att kalla någon neger?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    tessiless skrev 2010-09-13 15:30:26 följande:
    Det finns en episod och en mening i American History X som jag sympatiserar med. Det är när Edward Norton står med en massa skinnskallar utanför en snabbvarubutik och säger jag citerar:
    "Vad står det på frihetsgudinnan? Ge mig dom trötta,hungriga och fattiga. Det är ju amerikanerna som är dom trötta, hungriga och fattiga!!! Och tills vi har hjälpt vårt eget folk med alla problem, stäng gränserna!!!"

Borde inte vi i Sverige ta hand om våra barn, unga och äldre först innan vi tömmer ut våra resurser åt andra håll? Det är dags att öppna ögonen och inse att Sverige inte längre är ett välfärdsland och paradis där det flyter honung i varje bäck och all världens frukt dignar från varje träd.
    Och så länge SD är det enda parti som för fram detta i ljuset så får då min röst alla gånger.

Tack för mig.
    Svenskar är rent generellt inte trötta, hungriga eller fattiga. Vi är ett av de rikaste länderna i världen och rent ekonomiskt går det bättre och bättre för Sverige. Det går framåt, uppåt, ekonomiskt sett, för Sverige.

SD skulle köre Sverige i botten, SPECIELLT ekonomiskt. Så konstigt att detta är ditt argument FÖR SD. Sveriges ekonomiskt svagaste parti.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    MirandaSthlm skrev 2010-09-13 15:31:57 följande:
    Kanske ordet Negro är bättre då för det går att säga.
    Och vad vill du bli kallad? Whitey? Blekfis?

Varför ska vi ha ett samlingsnamn för mörkhyade?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    MirandaSthlm skrev 2010-09-13 15:36:01 följande:
    vi är snart körda i botten med alla nedskärningar.
    Jag tycker också att det är beklagligt, att det sparas, att skolan får mindre resurser, att många äldre får det sämre, tro inget annat.

Men jag har läst SD's principprogram, jag har lästs de flesta partiers program och jag finner ingen lösning som jag kan stå bakom i SD's program. Detta är vad som skiljer SD kritikerna mot SD anhängarna. Ni tror att SD har lösningen, vi tror att de skulle vara rent skadliga för Sverige.

Men givetvis jobbar ingen EMOT Sverige, inte medvetet. Alla vill vi det bästa för vårt land och för våra barns framtid och att min dotter ska leva i ett samhälle där SD eller något annat främlingsfientligparti, skulle ha stor makt, får mig att må lite illa.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-09-13 15:40:14 följande:
    Mnja, svart stämmer ju in lika dåligt. De är ju bruna.

Olof Bergius var garanterat ingen sverigedemokrat, med all sannolikhet var han sosse Flört
    Och vi är inte vita, utan snarare...beiga eller rosa aktiga?

Problemet här, är ju att vi i SD's historia inte behöver gå tillbaks till 1800 tal, utan till förra veckan för att hitta lika beklagliga åsikter.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-09-13 15:42:13 följande:
    Dom själva kallar sig ju för svarta, speciellt i USA.
    Ja, svarta och vita är ju den vanliga benämningen.
    Black people and white people.

Du kallar dig väl för vit?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-09-13 15:49:26 följande:
    Rednecks kanske blir bra?

Trams, de åsikterna finns precis överallt. Den mannen blev utsparkad innan han visste ordet av. Ta en titt bara på smygfilmningarna från de etablerades valstugor innan valet 2002, härliga inställningar till invandrare där.
    Rednecks, det är väl SD väljare?

Men det är ju inte bara han.
    Har du inte läst tidningen nyligen?

Jag har givetvis startat en ny SD tråd om de nyfunna kopplingarna mellan SD politiker och vit makt rörelser
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-09-13 15:50:35 följande:
    Nej absolut inte, varför skulle jag kalla mig vit?
    Inte vet jag. Vad säger du då? Arier?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-09-13 15:58:07 följande:
    Är det SD-väljare? Mer än vad jag vet kan jag säga.

du menar tramset Aftonbladet skrapade ihop för att paniken börjar stiga? Jo, det var mycket roande läsning. Hittar man inte värre saker så kan man låta bli att skriva.

Haha, när kommer trådarna om vänstermaffian?
    Nej jag har faktiskt inte läst något om just detta i AB, men då läser jag heller inte den tidningen.

Trådarna om vänstermaffian kommer väl när SD'arna har något att komma med på det området?
    Beautifully Human
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!