Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

I Blackrose I skrev 2010-08-25 15:23:06 följande:
    HAHAHAHAHAHA.

Du förstod inte att det var DIG jag citerade eller hur?

Åh, tack för det.

Slå upp när man använder citat.
    JO jag förstod väl det. men blir bara så less på alla översittarfasoner.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Ökänd skrev 2010-08-25 15:26:24 följande:
    Om du blir utsatt för personangrepp är det bara att anmäla. Det är förbjudet enligt forumets regler.
    ja jag får nog göra det.
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm
    Andreas tjej skrev 2010-08-25 15:47:10 följande:
    Din röst är värd lika mycket MEN jag pekar bara på vilka sorgliga bakåtsträvande människor som dras till varandra.

Om du tänker efter, är det såna du vill hänga med EGENTLIGEN?

SD´s anhängare hör ju inte direkt till de mest framstående i samhället.
    Men herre gud.. hur många ggr måste jag svara på samma frågor??????????
  • MirandaSthlm

Samma visa hela tiden på dessa SD-trådar. Ingen respekt för andras åsikter.. näe.

Alltid samma folk hela tiden.... samma statistik.... samma ord... same same same shit.

Och jag har inte ändrat mej ett skit om vad jag ska rösta på. haha

• MirandaSthlm
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 01:00:17 följande:
    Ja och man kan jo tycka att de borde vara ömsesidigt men på något skruvat sett tror dom att de kan ändra på någon genom att förolämpa gång på gång men fine vill de fortsätta skriva till folk som inte bryr sig så för all del får de göra det. Jag vet var jag står och vad jag kommer att rösta på. Passar det inte dom eller någon annan för den delen är det deras problem för de rör mig inte i ryggen ett dugg.
    Jamen det är så trist stämmning och hela tiden OT så jag vet inte. Jag orkar inte försvara mej mer och tänker inte ändra mej heller. Så är det.
    Är det nån som bryr sig om vad som står här egentligen?
  • MirandaSthlm
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 09:04:00 följande:
    Har man inte svar på tal så är det nog bäst att man låter bli att öppna mun och eftersom du själv har erkänt ett par gånger att du inte vet någonting om SDs partiprogram så gör du nog bäst i att bara ryggdunka med den andra signaturen.
    så bara för att jag inte ger totalt uttömmande svar så har jag ingen rätt att svara.

diskriminering.
  • MirandaSthlm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-25 15:10:12 följande:
    Ja men det brukar faktiskt vara så.
    Man hör saker på FL men aldrig inom familjen eller umgängeskretsen.

Tycker det är orättvist av TS att påstå att många invandrare vill avskaffa svenska flaggans dag.
    du läste ju inte ens vad jag skrev: läs igen tack,
  • MirandaSthlm
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 15:16:24 följande:
    Varsegod.

Om inget annat så lär det spä på fördomarna om vilka väljarna Är.
    så det ät ok att ha fördommar mot alla sd-anhängare men sd-anhängare får inte ha fördommar mot tex invandrare.

hur lite högutbildad jag än är så låter det riktigt illa i mina öron.hyckleri.
  • MirandaSthlm
    Knugen2010 skrev 2010-08-26 13:16:21 följande:
    Jag är för "massinvandring"
    Hur ska vi finansiera det då?
  • MirandaSthlm
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 13:29:04 följande:
    Inte med dina skattepengar verkar det som...
    Om man kunde välja var man vill lägga sina skattepengar på så hade jag inte lagt en krona på massinvandring utan fördelat det jämt mellan skolan, vården, miljön, äldreboende och annat som JAG anser mer viktigt för Sveriges framtid.

Att andra skulle lägga sina pengar på massinvandring får mej att undra hur många getingar det surrar omkring i huvet på dom när Sverige håller på att rasa.

Mångkulturellt är vi redan till tusen från alla världens hörn så där behövs inte mer för vi ska fatta hur det är att äta kebab och pizza.

Men att inte se om sina egna är verkligen otroligt för mej. Min dotters framtid är det som är viktigast för mej och det är henne jag värnar om.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!