Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

V 77 skrev 2010-08-22 20:28:28 följande:
    Inför förra valet ville SD att man skulle vara 24 år för att få gifta sig med en utlänning. Har de tagit bort det nu?
    Hahhaah den var rolig !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 20:20:43 följande:
    Jag skulle gärna vilja veta vilka partier posh och Nice Girl röstar på. Jag är säker på att ni inte heller håller med om alla deras partipunkter till 100%. Det gäller ändå att välja det parti som hamnar närmast sina egna värderingar. Frågor som hur SD ska genomföra dessa förändringar är väl lika relevant för alla partier. Politiker är alla dom samma dom lovar brett men levererar tunnt. Men det är ändå viktigt att ha klara mål att jobba mot. Jag tycker det är skrämmande att vi i sverige lever i demokrati men om SD kommer in i riksdagen så kommer dom andra partierna vägra samarbeta med dom. hur kan man göra så? Om dom kommer in i riksdagen så är det ju för att en del av sveriges befolkning vill det. Det är politikernas jobb att föra folkets talan.
    Men vilka värderingar står SD för som du känner att du kan stå bakom . SD får röster för att de tar upp "problemen" med invandringen men sen är det många som inte har någon aning om resten av skiten de har på programmet .
    Räcker det ? Så länge det bli mindre invandrare så spelar det ingen roll vad de tycker om andra saker ...

De kan ju skriva : om vi kommer in i riksdagen lovar vi att sätta alla homosexuella på en båt och låta den sjunka .. och ingen skulle reagera för invandringen väger så tungt .

OM ni röstar på ett parti är det ju för att ni vill se dem ha makten i Sverige . Då borde väl det mesta i deras partiprogram ligga er nära hjärtat ?
  • TheCoopers
    sumpbäver skrev 2010-08-22 20:30:27 följande:
    Tror faktiskt de höjde åldern till 89.

Det var sannerligen något nytt, det vill jag se källa på.
    Puuh jag är iallafall 35
  • TheCoopers
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 20:36:06 följande:
    Jag har redan postat en lista på vad jag anser viktigast i SDs partiprogram. Att SD kommer få makten i detta val är väl ändå ganska osannolikt. Om så var fallet, att det stod mellan dom och moderaterna kanske dom inte skulle få min röst. Just nu vill jag bara ha in SD i riksdagen, det är första stegen sen få vi ta det därifrån.
    Första steget mot vad ?

Låter spännande .. som en revolution
  • TheCoopers
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 20:39:38 följande:

Första steget mot förändring så klart. Är det inte därför man röstar på ett parti? För att man vill förändra något som inte funkar så bra idag?

.. önskar att jag  låtit bli att läsa dina inlägg .
  • TheCoopers
    sumpbäver skrev 2010-08-22 20:42:19 följande:
    Såklart det var. Det stod väl även att alla utlänningar skulle arkebuseras?
    Det vore fint om Sverige fylldes med blåsippor och etniska svenskar som åt fisk och spelade fiol . Alla var ständigt glada och inget våld förekom . Fängelser behövdes längre inte för inga brott begicks , inga aborter och inga sådana homosexuella - de hade omvänts med hjälp av den starka kyrkan . Vackert vore det om alla bara var svenskar .
    Lika barn leka bäst .

*Drömmer *
  • TheCoopers
    starsteffie skrev 2010-08-23 08:22:46 följande:
    Oj..Oj...Oj

Alla ni som inte är FÖR SD kan ju hålla sig väck härifrån...ELLER??

Eller har ni inte fattat..Att tråden är för DE SOM ÄR FÖR SD...???

Nä kan man gräva ner sig i att spotta skit på andra..för fan skaffa er ett liv..

Kom igen SD..kom igen
    Är detta ett diskussionforum eller ?

Om jag startade en tråd som stod :  Tråden för alla som tycker svenskar är tröga idioter ..
    och sen blev arg om folk som inte tyckte så skrev i tråden .

Du måste väl förstå att det är ett känsligt ämne för många ?

Spotta skit --- ja det är väl precis det SD är bra på .. och dem ska du rösta på
  • TheCoopers
    Jossan90 skrev 2010-08-23 14:07:40 följande:
    men då drar du såfall alla svenskar över en kam, de gör inte vi. Det är ingen som säger att alla indvandrare är så och så osv..
    Men det är väl precis det ni gör .. drar alla muslimer tex över en kam .
  • TheCoopers
    livet leker skrev 2010-08-25 09:50:19 följande:
    Inte alls, jag skulle inte vilja ha 2 pappor eller 2 mammor, helt galet sjukt.
    Sjukt ? Mina pappor är fantastiska . Det är hemskt att människor 2010 fortfarande har sådana åsikter .

Det är väl många skilsmässobarn som har två mammor och två pappor ? Är det också sjukt ?

Vad spelar det för roll vad föräldrarna har för sexuell läggning ?
  • TheCoopers
    livet leker skrev 2010-08-25 12:39:52 följande:
    Nej, dom har ne riktig mamma o en "bonusmamma" man KAN inte ha 2 mammor eller 2 pappor, helt biologiskt omöjligt. Män o kvinnor skaffar barn, punkt slut.
    Inte biologiskt men jag har två pappor .

Punkt
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!