Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

I Blackrose I skrev 2010-08-28 16:02:43 följande:
    Hon är inte opererad alls någonstans och jag förstår att det sticker i ögat på dig som inte kan visa en enda balkan-tjej som kommit upp sig i skönhetstävlingar.
    Behöver inte några kränkande skönhetstävlingar som ska bevisa att jag är snygg. Jag är nöjd med mig själv och det är de viktigaste.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 16:07:02 följande:
    Tillåt mig le hånsfullt. Bra försök dock.
    Det är vad dom är.
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 16:07:02 följande:
    Tillåt mig le hånsfullt. Bra försök dock.
    Förresten undrar om du hade vågat vara så modig IRL är 100% på att du inte hade varit det.
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 16:13:17 följande:
    Jag är lika elak/sarkastik what ever you name it IRL. Vill du träffas? Bor söder om Stockholm.
    Riktigt synd verkligen du anar inte så gärna jag vill träffa dig , men det lockar mig inte att beta så mycket för att bara träffa dig, men du är mer än välkommen till Malmö så kan jag visa dig runt lite . Fat jag kommer vara i Stockholm i okotober om du kan hålla ut till dess tror nog vi hade haft riktigt kul iaf jag
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 16:21:11 följande:
    Åh, så du bor i blattehålan. Riktig trevligt ju. Är uppväxt i en liten byhåla inte långt därifrån och var alltid nere i Malmö och festade. Fanns ju inte en vettig ställe man kunde välja i byhålan vi bodde i.
    Vad kul för dig själv trivs jag Men betyder det då att vi träffas eller vågar du inte?
  • LjubaviMoja
    I Blackrose I skrev 2010-08-28 16:57:09 följande:
    Äh, Mrs Bosnien vill leka wanna be svensk och jag försöker få in i skallen på henne att det inte är normalt men men jag tycks prata för döva öron eller blinda ögon kanske jag ska skriva.
    För vem är det inte normalt? För dig och vem fan är du Gud eller? Ännu en gång kommer du med "wanna be svensk" men du kan inte förklara vad fan du menar med det? Bara för att jag bryr mig mer om Sverige en något land jag knappt bott i så är jag wanna be svensk ? Skärp dig för fan.

Och det ska vara din förklaring på varför vi vill misshandla varandra för att jag "leker svensk" så löjlig.
  • LjubaviMoja

Så nu har mannen och jag varit och röstat känns väldigt bra faktiskt

• LjubaviMoja
    MirandaSthlm skrev 2010-09-08 18:02:11 följande:
    Goodie. Glad
    Jepp
    sumpbäver skrev 2010-09-08 18:38:32 följande:
    Blev väl Muslimskt Initiativ? Skrattande
    Huh?
  • LjubaviMoja
    Jossan90 skrev 2010-09-09 00:13:18 följande:
    vi med Skrattande
  • LjubaviMoja
    Jossan90 skrev 2010-09-11 14:10:40 följande:
    har ni läst om honom som blev attackerad pga att han var sverigedemokrat, de står på aftonbladet.
    Helt sinnes sjukt..
    Sånt får mig ännu mer säkrare att jag röstade rätt.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!