Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

blackpuma skrev 2010-09-21 11:20:11 följande:
    Aahh jag ber så mycket om ursäkt, skit ska bara kastas åt sd hållet, my bad

Ja med tanke på förföljelsen, stämplingen så tycker jag att den stigande siffran är positiv (om man nu kan se det som positivt med tanke på vilket skit det är som har orsakat det)
    SD hållet , Moderaterna osv .. det är ett politiskt parti . Mina barn är MINA BARN och  har inget att göra med denna diskussion . Kasta skit på mig om du vill men mina barn och våldtäkter av dem kan du lämna utanför !! FREAK
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:30:49 följande:

Ja, men det är korkade jävla pundhuvuden som inte vågar/vill se vad som händer på vara gator som skapar det här helvetet, där dina och mina barn är mycket inblandade, det är för dom vi bygger eller ja, förstör landet.
    www.familjeliv.se/Forum-4-51/m54607451.html
    Inlägg 365. givetvis är h*n rassist för att man ser vad som händer, eller?

Jag vill INTE att mina blonda barn ska vara mobbade snöflingor bland gytja.

Mina barn är inte blonda . Men de är svenska .
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:37:42 följande:
    Hur kunde jag gissa det ...
    "svenska"?
    Jag är svensk . De är födda här . Är de inte svenska då ?
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:42:01 följande:

Med en förälder som skiter stort stycke vad som händer dom eller landet så är det bara ett betydelselöst ord.

För mig så BETYDER det nått så jag slänger inte det lättvindigt

Men det gör jag inte . Jag bryr mig mycket om det här landet och ännu mer om mina barn . Just därför blir jag ledsen när ett rasse parti kommer in i riksdagen .

Beklämd är ordet jag letar efter .
  • TheCoopers
    Posh skrev 2010-09-21 11:40:51 följande:
    Att du inte är kapabel att göra skillnad mellan SAK (politiken SD för) och PERSON (folks barn t ex) är jävligt beklämmande.
    Jag blir allvarligt brydd när folk av detta slag sitter med rösträtt.

Jag tror jag talar för samtliga när jag säger att är det några som verkligen värnar om landet och allas lika mänskliga rättigheter så är det ta mig fan "VI".

Tvi för trångsynta idioter som inte klarat sig längre än till högstadiet och sen tror de kan uttala sig om seriösa frågor. Nej det kan man inte när man inte klarar skilja mellan sak och person.

Angrip åsikten om politiken bäst fan du vill, men ge fan att bräka ur dig rasistiska tillmälen och ditt snack om kulturell våldtäkt kan du köra upp i arslet!

Här har du ex på person och inte sak. Lär!
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 11:43:47 följande:
    Kan inte vara så lätt att överdriva så mycket tror inte alls att det blir så hemskt som ni tror, bara vänta och se
    Men det står ju i deras partiprogram . Har du inte läst det ?

Sen behöver vi inte vänta och se - för inget kommer att hända
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:46:25 följande:
    Värnar om landet? Verkar mer som ni skulle trivas bäst i saddams irak än nordiska sverige.

Skilja på sak och person ? PLS , det räcker att man piper till att man har röstat på sd så börjar glåpord och nedvärderande fraser hagla från idioter, när man svarar i samma mynt så helt plötsligt passar det inte?  Strålande retorik, går under mobbning på dagisnivå.
    Men jag kan ju skriva om DIG eller SD men inte fan ger jag mig på dina barn och hoppas på att de ska bli våldtagna i röven av 5 svenska män ?

Det är väl under dagis nivå på en nivå som kallas social handikappad .

Jag trivs i Sverige . Som det är med alla kulturer och färger .
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 11:55:29 följande:
    Ja men då så vad är du så orolig över?

Inte lägger man väl ner så mycket energi på en tråd om SD när inget ändå kommer hända?
    För att jag mår illa av människor som tror att de är mer värda än andra , oavsett om det gäller ursrpung eller sexualitet . Det här är mitt Sverige också och alla andra som inte röstade på SD (  läs 94% ) och jag har rätt att försvara mitt land mot denna bakåtsträvande idioti .

Därför slösar jag energi på det för detta är det landet som jag hade tänkt uppfostra mina barn i och de ska inte någonsin tro att de är mindre värda eller att det är ok att särbehandla människor pga hudfärg eller personen de väljer att älska .

Jag vill leva i en demokrati
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 11:54:01 följande:
    Jag blir spyfärdig när ordet demokrati används i detta sammanhang.

Resultatet kanske inte passar men fortsätt blunda för befintliga problem, det gör bara att sd kommer växa, försök åtgärda problemen och det kommer bara bekräfta sd.
    Oavsett vilket så har ni förlorat, och sd kommer förmodligen gå samma väg som folkepartiet i danmark.
    Vill ni inte hjälpa er själva så kommer vi hjälpa er, men ni ska inte få förstöra landet hur som helst i fortsättningen

Nu måste jag duscha för att bli ren efter all skitsnack här, over and out.
    Duschar du .. ? Trodde jag inte

Ni 5,7% kanske kan flytta till Danmark ?
  • TheCoopers
    Posh skrev 2010-09-21 12:03:11 följande:
    Nya Jurassic park?
    MOHAHHAHAHAH !!!

Le Freak Show !
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 12:06:28 följande:
    Snyft blablabla snacka till nån som bryr sig, du slösar din energi på helt i onödan för SD har kommit med i riksdag finns inte något du kan göra åt det.
    Men där har du fel ! Det finns mycket vi kan och kommer att göra . Om det är något bra som kommit ur detta är ju att resten av Sverige står enat mot SD .

SD kommer inte få något att säga till om och de åker ut asap .

Men det hindrar mig ju inte från att tycka att det är sorgligt att det finns 5,7% rassar i Sverige .
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 12:27:07 följande:
    Och du kan göra nånting genom att spy galla här eller? Om du verkligen vill göra något ska du jo inte sitta på din röv hemma hela dagarna och snacka om hur hemska SD är här på Fl.
    Jag sitter inte på min röv hemma . Jag jobbar ... mycket och inom en bransch där jag faktiskt kan påverka mycket . Så once again , fröken bakåtsträvare ...har du fel .

Vad gör du för att bevara Sverige svenskt förrutom att sitta här och dravla och rösta på SD ?
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-21 12:54:02 följande:
    "Mångkulturell gruppvåldtäkt"?

Jävla idiot.
    Han är en liten myra .. en liten patetisk myra som vill kalla sig för en puma ..

hahaha
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-21 16:53:40 följande:
    Va?

Jag antar att du INTE noterat hur många gånger bruden som skapade denna tråd, har kallat mig landsförrädare och skrikit att jag horar ut Sverige?
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-21 18:32:57 följande:

"Tjugo argsinta amatörpolitiker tar plats i riksdagen och har – när detta skrivs – skapat kortslutning i det demokratiska systemet. Ansvariga för sabotaget är några hundratusen väljare som fantiserar om en återgång till ett Sverige som aldrig har funnits.

Sverigedemokraterna är ulvar i fårakläder, nassar i postorderkostymer, iskallt gapande även när de talar på det nya salongsfähiga sättet. Dom yrar om Sverige och svenska värderingar – men dom har inte en aning om vad det egentligen innebär att vara svensk. På riktigt.

Att vara svensk är att betrakta mångfald som en möjlighet och enfald som ett hot.

Att vara svensk är att vara öppen mot omvärlden. Det är därför vi älskar att resa till både nära och fjärran länder, öppnar våra kök för nya influenser, tar lärdom av nya intryck och berikar våra själar och hjärtan.

Svenskhet är att inse att man lever på den sociala pyramidens allra översta topp i en värld där miljarder människor har fasansfulla levnadsvillkor. Svenskhet är att vara tacksam för denna sin vinstlott i livet.

Riktiga svenskar gillar både vanligt folk och ovanligt folk.

Äkta svenskhet är generositet mot de som behöver stöd, solidaritet med de som kämpar för en bättre tillvaro och lojalitet med tanken på en värld där alla människor är lika mycket värda.

Att vara svensk är att vara vidsynt och förstå att vissa människor ibland snubblar och faller och gör dumma saker och därför behöver hjälp att komma på fötter igen – inte att bestraffas.

Svenskhet är att acceptera samtliga världsreligioner även om man råkar tycka att det är värst vilka konstiga huvudbonader dom håller på med.

Att vara svensk är att inse att globaliseringen är ohejdbar och att vårt lilla land behöver allt vi kan få i form av kreativa utlänningar och arbetsamma blattar som hjälper till att bygga en välfärd som räcker längre än en mandatperiod.

Äkta svenskhet handlar inte om Sverige åt svenskarna – utan om Sverige i världen och världen i Sverige.

Att vara svensk är att bejaka världens rikedom och mänsklighetens skiftande ansikten, att njuta av kultur bortom kurbits och schottis, att älska kalejdoskopet framför den bakvända kikaren.

Riktiga svenskar står inte och fylleskränar för att man kommit in i riksdagen."

Anders Westgårdh

• TheCoopers
    Tomtefar skrev 2010-09-21 19:53:14 följande:

"Tjugo politiker tar plats i riksdagen och har – när detta skrivs – skapat ordning i det demokratiska systemet. Ansvariga för triumfen är några hundratusen väljare som fantiserar om en framtid i ett Sverige som är möjlig.

Sverigedemokraterna är realister som återspeglar verkligheten även när de talar på det sättet. Dom bevarar Sverige och Svenska värderingar – men dom har inte nått fram till alla medborgare vad egentligen innebär att vara svensk. På riktigt.

Att vara svensk är att betrakta mångfald som en möjlighet och trångsynhet som ett hot.

Att vara svensk är att vara öppen mot omvärlden. Det är därför vi älskar att resa till både nära och fjärran länder, öppnar våra kök för nya influenser, tar lärdom av nya intryck och berikar våra själar och hjärtan.

Svenskhet är inte att man lever på den sociala välfärden i en värld där miljarder människor har fasansfulla levnadsvillkor. Svenskhet är att vara tacksam för denna sin vinstlott i livet.

Riktiga svenskar gillar både vanligt folk och ovanligt folk.

Äkta svenskhet är generositet mot de Svenskar som behöver stöd, solidaritet med de som kämpar för en bättre tillvaro och lojalitet med tanken på en värld där alla människor är lika mycket värda.

Att vara svensk är att vara vidsynt och förstå att vissa människor ibland snubblar och faller och gör dumma saker och därför behöver hjälp att komma på fötter igen – inte att bestraffas.

Svenskhet är att acceptera samtliga världsreligioner men i Sverige acceptera Svenska levnadsvillkor och inte maskera sig med konstiga huvudbonader som dom håller på med.

Att vara svensk är att inse att globaliseringen är ohejdbar och att vårt lilla land klarar inte ta emot fler kriminella utlänningar och arbetslösa som hjälper till att utnyttja en välfärd som knappt räcker längre än en mandatperiod.

Äkta svenskhet handlar om Sverige i världen och världen i Sverige.

Att vara svensk är att bejaka Sveriges rikedom att våga njuta av sin egen kultur utan att skämmas för den utan att bli kallad rasist.

Riktiga svenskar står och hurrar för att man tillslut infört demokrati in i riksdagen."

FIXED!
    snark
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!