Inlägg från: And3rsson |Visa alla inlägg
  • And3rsson

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Jag är FÖR sverigedemokraterna!
    Nått måste göras åt vårat samhälle för det här håller inte längre.
    Vi spenderar miljontals kronor på alla invandrare som kommer hit medans våra gammla får dålig vård och boende, våra småbarn får inte delta i det mesta på förskolor..
    Vi måste se till att ta tag i det här nu!

Tack för mig!

OBS OBS!! ALLA SOM TÄNKER RÖSTA PÅ SD BÖR TA KONTAKT MED DOM OCH FÅ VALSEDLAR HELSKICKADE DÅ DOM SLÄNGER SD S VALSEDLAR I LOKALERNA OCH ALLA LOKALER HAR INTE ENNS DERAS SEDLAR!!!!! OBS OBS

• And3rsson
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 12:47:22 följande:
    Tack för att du delar med dej av sån info.

Får man verkligen göra sånt egentligen? Tvinga folk att rösta på andra partier fast dom inte vill? Och detta skall kallas demokrati och politisk frihet? Verkar knappast så tyvär.
    Det är väll inte rätt att göra så kan man tycka.. Vet inte varför, men sist det va röstning så slängde socarna SDs valsedlar eftersom det va dom som höll koll på vallokalerna.. Dom andra partierna gör nog allt för att försöra för varandra, kolla bara vid busshållsplatserna.. Där försöker man trycka ner Moderaterna. Även fast ja inte är moderat så gillar ja det inte! Man röstar på ett parti för det dom står för, inte för att dom andra partierna blir smuttskastade.. Riktigt dåligt att göra sådant. Skriv istället ut vad sitt eget parti handlar om lixom..
    Jag har redan beställt hem mina! SD SKA in i riksdagen och röra om i grytan!
  • And3rsson
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 12:57:13 följande:
    Jag håller med. Försöker gå in på deras hemsida för att bli medlem men den verkar överbelastad hela tiden.
    Undrar om dom vet om det.
    Du behöver inte bli medlem.. Skriv ett mejl till dom med adress så skickar dom =)
  • And3rsson
    emmy skrev 2010-08-21 13:07:08 följande:
    De som röstar på SD ska smutskastas och hånas öppet (gärna med deras socioekonomiska status samt utbildningsnivå som bakgrund), de som röstar SD ska ha svårt att få tag i valsedlar och helst hindras från att rösta(alla medel är tillåtna). SD ska hindras från att nå ut till folket på alla tänkbara sätt, att andra partier säger att de aldrig kommer att samarbeta med SD oavsett hur folket röstar är fullt accepterat, SD smutskastas öppet i media utan att någon höjer ett ögonbryn. etc etc. Nästa steg är väl att sätta oss i läger tillsammans med andra som avviker från vad ni anser är normen?  :P
    Okej, men alla andra ska få genomföra sina åsikter??
    Det är ju lite dubbelmoral tycker jag.. Alla får väll ha sina åsikter utan att någon ska komma och säga att det är rätt eller fel? Ussh för sånt här folk säger jag!

Jag står för mina åsikter! Jag är inte rasist, jag tycker bara att det finns en gräns!
  • And3rsson
    Alla deras argument är bra!
    Så vitt jag vet är det bara SD som värnar om att låta sverige förbli svenskt?
    Jag kan låta väldigt rasistisk jag vet, men så är det inte... Ville bara påpeka det!

Våra äldre får ju sämre omvårdnad än personer i fängelse!
    Jag har arbetat inom äldrevården och det är en skam!!
  • And3rsson
    Joppis skrev 2010-08-21 13:19:34 följande:
    För att du alltid talar sanning eller vad?
    Detta är en tråd som handlar om politik, inte hur Någon talar sanning eller ej!
  • And3rsson
    emmy skrev 2010-08-21 13:21:41 följande:
    Ja, tydligen. Enligt dessa människor gäller demokrati alla utom vissa och alla har lika värde...utom vissa.
    Ja det är ju så tyvärr!
    Alla borde få framföra sina åsikter, det visar ju bara igentligen hur dåliga och icke sammarbetsvilliga vissa är..
    SD har riktigt bra argument när därimot NSF inte alls har något bra, där skulle jag inte rösta därimot..
    SD tycker inte jag klassas som rasister, som vissa andra gör...
    Vi måste ju värna om det vi redan har innan det går förlorat..
  • And3rsson
    Joppis skrev 2010-08-21 13:26:47 följande:
    Då ska man inte heller i tråden påstå att folk far med osanningar konstant.
    Nej men lägg ner då.. Tack och hej =)
  • And3rsson

Dom kallar SD rasister, men är det inte i självaverket dom andra som är det??
    Sd hyser inget hat mot någon.. Men dom andra partierna, kolla på dom?
    Man får inte tycka om sverige nuförtiden..
    Ta tillbax det som är svenskt, svensk tradition!

Ja tycker verkligen att man får ta seden dit man kommer...

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!