Inlägg från: Längtande SA |Visa alla inlägg
  • Längtande SA

Hm, verkar tyst på bb idag, MEN vi har ju lärt oss sedan förra veckan att det inte är kört förrän SENT!
    Har pratat med vår utredare idag, hon skulle fixa aktualiseringsintyget direkt. Det var snällt. Då var det doktorn och polisen kvar. Det tar vi imorgon! Måste ta tag i allt direkt annars går jag och oroar mig... Sån är jag..

Håller tummarna!!!!    Kram på er

• Längtande SA

Grattis till BB! Skrattande
    Det var ju en kort tid mellan matchning och bb! Det är ju bra besked!

Hoppas det är fel på prognosen och det hinner ramla in fler bb innan jul!

• Längtande SA
    Qermit skrev 2011-11-16 16:25:00 följande:
    Har ni som väntat längre än 12 mån på bb och som nu behöver skicka om vissa dokument sett något aktualiseringsintyg på ACs hemsida? Jag brukar vara "blind" och inte hitta sådant när jag letar nämligen. Och sen funderar jag lite på hur vi som ändå behöver skicka ner nytt medgivande ska göra med det där intyget. Någon som vet?

Fast helst hoppas jag ju på bb på fredag så jag slipper ta tag i allt det där pappersarbetet!

Det ligger på hemsidan under min sida/mina ärenden när ni klickar upp ert ärende. Under fliken Väntan på barn finns det massa text om hur man ska göra om medgivande mm ska förnyas! Där ligger det! Vår utredare skrev vårt direkt så det är klart! Nu är det läkarbesök i början av december... Sen ska ju vårt medgivande förnyas med start i januari/februari. Så mycket papper!! Tänk om de kunde ringa!!! :O)
    Håller tummarna för alla här på tråden så mycket jag kan!

Kram på er!   
  • Längtande SA

Ännu en jul utan våra prinsar och prinsessor då :O(
    Men hör det ni! Det måste verkligen vara den allra sista! Om ett år så hoppas jag denna väntan känns så avlägsen!

Alla tankar till den familj som det krånglat till sig för.. Det gör så ont att höra! Hoppas av hela mitt hjärta att det ska lösa sig till det allra bästa och det direkt!

Kram på er!

Svar på tråden Sydafrika-tråd!