Qermit skrev 2012-01-12 16:32:47 följande:
Tack för svar Abc!
Nu till världens dummaste fråga... men jag måste bara få hjälp till lite positivt tänkande idag. OM det nu skulle vara så att Abba tycker att jag och min man inte alls är lämpliga föräldrar till något litet barn från SA. Då borde de väl hört av sig vid det här laget och bett oss att välja ett annat land?!
Vi pratade på med L på Abba om just detta när vi var där nere och hon sa att om det är några som helst tveksamheten så talar dom om det när de gör den första "scanningen" av papper och livsbok, som de gör direkt när pappren kommer fram till dem. Hon sa att hon "känner" er som väntat länge väl och vet precis vilka ni är.
Så det är inte fel på varken er eller era papper, för då skulle ni hört det för länge sedan!
Antingen har inte "rätt" barn för er varit uppe på ett matchingsmöte eller (vilket är troligare) så är ni matchade redan och era papper håller på att förberedas för domstolen.
Håll ut, en dag, när ni minst anar det, ringer AC och då kommer det kännas så fantastiskt att ni inte tror att det är sant!
Kram