Inlägg från: hellokitty1 |Visa alla inlägg
  • hellokitty1

Sydafrika-tråd!

Bortse från inlägget ovanför, jag har fått kontakt med henne nu. :)
    En annan fråga, när man skickar till Sydafrika, hur ska handlingarna legaliseras?
    I bunt eller varje papper för sig? 

• hellokitty1

Hej jag hoppar in här och frågar en sak, jag läste nånstans om att det var en ny lag i Sydafrika, vad innebär den? Tar den rättsliga processen längre tid nu än förut?
    Håller tummarna för er som väntar att det kommer bb snart!  

• hellokitty1

Står det fortfarande helt still i Sydafrika? Vad ledsamt, vad är det som händer egentligen?? 
    Skickar styrkekramar till alla som väntar! 

• hellokitty1

Glad midsommar allihopa! Så kul med barnbesked till Qermit igår! Läste nyheten och funderar på det här med matchning i Sydafrika. Vad får man veta om barnet när när man får barnbesked från SA? Någon som har adopterat därifrån som har lust att berätta ungefär hur det går till? : )

• hellokitty1
    hellokitty1 skrev 2012-06-22 09:23:28 följande:
    Glad midsommar allihopa! Så kul med barnbesked till Qermit igår! Läste nyheten och funderar på det här med matchning i Sydafrika. Vad får man veta om barnet när när man får barnbesked från SA? Någon som har adopterat därifrån som har lust att berätta ungefär hur det går till? : )
    Puffar lite för min fråga som inte fick något svar.. 
    Hoppas någon kan svara! Tungan ute 
  • hellokitty1

Tack! Intressant att få veta. Var det många dokument som skulle skickas ner?

• hellokitty1

Stort grattis! Vad roligt, lycka till på resan!

• hellokitty1

Stort grattis! Hade ni "önskat" upp till tre år? :)

• hellokitty1

Vad mysigt det låter! Det kommer bli superhärligt ju för lillebrorsan att få en busig storasyster! Grattis än en gång och hoppas ni får en härlig resa. Ser fram emot att läsa om era intryck och ev nyheter från SA här sedan! :)

• hellokitty1

Någon som hört något från/om Sydafrika, verkar rätt tyst här?

• hellokitty1

Hej, är det någon som pratat med AC på länge och vet hur läget är i SA?

• hellokitty1

Åh ni är nere nu! Hoppas ni har det bra!

• hellokitty1

Vad härligt det låter med vår, fåglar som kvittrar och en busig lillebror. Vad gullig du är Flybe som tänker på andras väntan när du själv nått "målet"! 
    Är det den sociala beslutsproceduren som fortfarande tar lång tid i SA? 

Svar på tråden Sydafrika-tråd!