Sydafrika-tråd!
1 1/2 år är ju 18 månader! Hur tänkte AC där? Jaaaaa på fredag kommer det samtal, bara måste göra det! Håller tummar och tår och ber en bön för er som väntat längst nu
1 1/2 år är ju 18 månader! Hur tänkte AC där? Jaaaaa på fredag kommer det samtal, bara måste göra det! Håller tummar och tår och ber en bön för er som väntat längst nu
Ylva sa AC hur de visste att det inte skulle komma några BB? Hade Abba ringt och sagt det? Nu ältar vi lite. Kan det vara så att AC ligger på Abba? Hoppas hoppas!!! Framför allt får vi hoppas att alla barn som är färdiga för adoption får komma hem innan jul.
Tack för svar Ylva! Visste inte att Abba mailade på morgonen redan till AC. Hoppas att ert BB kommer imorgon så att ni kan ta ett steg närmare att få erat älskade och efterlängtade barn. Jag lider med dig....
Ååååå vad spännande!!!!
Hoppas hoppas hoppas!!!!
Jag hoppas så innerligt att ni får era efterlängtade barnbesked innan jul.
Stort stort grattis!!! Helt galet att AC ringde 18.30 ni måste ha blivit helt chockade. Hur länge har ni väntat? Underbara nyheter med Pretoria!!! Nu hoppas vi på att det ramlar in BB innan jul.
Även om jag inte är avis på er som väntar för det var hemskt så är jag otroligt avis över att ni har kvar att få det där magiska samtalet och få uppleva allt det där underbara i SA!!!
Det här måste vara FLs mest spännande tråd just nu!!!!!
AJK- stort varmt grattis till er! Vilken underbar känsla ni måste bära på nu! Vad skönt att er långa väntan också nu är över. Ha en underbar resa! Fortsätt gärna att skriva i tråden!!!