Inlägg från: Kompismåne |Visa alla inlägg
  • Kompismåne

Sydafrika-tråd!

Vi håller på att samla papper till Sydafrika. Håller på och jobbar med livsboken.  Det är både spännade och samtidigt lite svårt att få ihop livsboken på ett personligt och kärleksfullt sätt. Men det känns fantastiskt att vi äntligen är igång att få skicka papper. Å Sydafrika känns så rätt för oss.

• Kompismåne

Vilken härlig tråd!
    Äntligen. Vi håller på att samla papper till SA. Igår skickade vi kopior på alla handlingar till AC och så skall det kollas att alla dokument är rätt för att förhoppningsvis snart få skicka ner alla papper till SA. Jag måste säga att det har varit roligt men samtidigt jobbigt att få ihop livsboken och det personliga brevet, Jag/vi vill ju att det ska bli rätt och vara vi och att det ska vara både personligt och kärleksfullt. Det känns så skönt att vi har skickat pappren till AC. Ett steg närmare..

• Kompismåne

Grattis gracel79! Jag blev så glad när jag läste detta. Hoppas verkligen att det kommer fler barnbesked. Jag följer denna tråd och är inne och läser även om jag inte varit så aktiv i den. Vi väntar på barnbesked i SA sen okt 2010. Ååå, vad kul stort grattis igen. Glad Påsk till alla i tråden!!

• Kompismåne

Det är tufft att vänta nu. Jag känner helt klart att jag har en dipp och det känns som att det dröjer länge tills vi får vårt barn från SA. Jag tycker det är svårt att hantera att vi får så lite information och det gör att det är så svårt att förhålla sig. Är det någon som har nåt uppmuntrande och berätta från SA. kram

Svar på tråden Sydafrika-tråd!