• 78L

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Vi får hålla oss borta från folk några dagar till. Fick ställa in Mattias kalas i söndags med.
    Vårt nya mål är att bli friska till jul. Hopas, hoppas....
    Mattias har haft tre ronder, och de andra vars två omgångar.

Sofias bebbe: Vilken tur Mattias blev dålig på väg till badet så vi inte hann smitta er.

God juj allihop!!!

• 78L

Hej allihopa!

Jag fick ett mail att man kunde bada och träna gratis en vecka på medleybaden (Löddeköpinge, kävlinge och Lomma) om man registerade sig på en länk som följde med mailet
    Gällde bara de över 18 år så de små kostar ändå. De under 3 är gratis och de andra barnen kostar 20:- st så det blir billigt ändå.
    Någon som känner för att följa med nästa vecka?

• 78L

Vilket passar dig bäst?
    Tisdag efter 14.00 eller fredag efter 12 så är där inga simskolor som occuperar mellanbasängen.
    Vikenbadet i kävlinge är bra för de små. Lite tråkigare bassänger i Lödde och Lomma känner jag inte till alls.

• 78L

Gå in på Medleys hemsida och registera dig inför badet så du badar gratis.

• 78L

Tack själv för i tisdags Soffias bebbe.
    Vi åkte hem vid 17.30 så vi stannande ett tag till. Sen hade jag ett gäng trötta barn
    Vi får också lite för tajt schema idag, men jag funderar på att åka dit på måndag. (får passa på inan gratisveckan tar slut)
    De öppnar 14. och simskolorna tar över mellanpoolen 16.15. så där finns ändå lite tid innan de kommer.
    Hade måndagen passat?

• 78L

Vi har med kort varsel fått en tid till D till synkontroll på sjukhuset på mån. Han klarade inte 4års testet och vi har väntat på tid i ett halvår.Tidsmässigt är det inga problem, och vi kommer med 99 % säkerhet till badet. Vill dock säga att det finns en minimal risk att vi inte kan bada. Han kommer få ögondroppar och se dåligt, men jag tror inte det blir ett hinder. Hade varit bra belöning efter sjukhuset att få åka och bada.

• 78L

Hej

Vi ska till kyrkans "babycafe" i Hofterups kyrkstuga på torsdag.  (mittemot kyrkan)
    Varar mellan 9.30-13.30
    Sångstund vid 10.30. Kantorn kommer och spelar piano till sångstunden
    Därefter fika till självkostnadspris. (typ 5 kr för en macka mm)
    Vi går dit varje torsdag och där är trevligt.
    Denna termin verkar dock alla som gått innan börjat på dagis så vi kan få ställe nästan eller helt för oss själva.
    Ett bra sätt att träffas inomhus medan det är kallt och kladdigt ute.
    Någon som vill med?

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?