• karinJ

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Hej!
    Jag flyttade hem till Sverige med man och son (nu drygt två) från Spanien för ett år sedan och bor i Lund sedan ett halvår tillbaka. Kommer att vara hemma med min son ett tag till eftersom dagis inte fungerade. Vore jättekul att träffa andra föräldrar med lite äldre barn! Öppna förskolan här är trevlig men där är ju mest yngre barn.

• karinJ

Det  verkar bra, jag antar att det går bussar från Lund? Ska kolla !

• karinJ

Nu har jag äntligen kollat upp busstiderna jag med och det är tre olika bussar man måste åka från Lund och som nnx skriver så kan man inte åka hem förrän kl 15 och de går inte till Skryllegården på vardagar men tydligen är det inte långt från samhället Skrylle  (där bussen stannar) men vi kommer i alla fall!

• karinJ

Hej!
    vad roligt att ni har träffats igen, även om inte så många kunde komma. Min son har tillslut börjat på dagis och älskar det och jag har börjat läsa en kurs och har inte hängt med här. Till vintern när mitt nästa barn kommer kan det hända att min son får vara hemma med oss ett tag och i så fall försöker jag leta upp er igen om ni fortsätter att ses!
    Hälsningar
    Jenny

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?