Vad hade du för sorts blöjor när du var liten?
Och vad tyckte du om dem? Själv är jag uppväxt med Rustibuss raka oplastade blöjor och plastsnibb med knyt i sidan. Jag var så gullig med min extremt rultiga blöjrumpa, men det blev varmt och fuktigt.
Och vad tyckte du om dem? Själv är jag uppväxt med Rustibuss raka oplastade blöjor och plastsnibb med knyt i sidan. Jag var så gullig med min extremt rultiga blöjrumpa, men det blev varmt och fuktigt.
Blöja med plastsnibb. Har ingen aning om vad jag tyckte om dom, slutade med blöja när jag var 1.5 år.
blöja och plastsnibbar, slutade dock med blöja vid 1½ så jag har ingen aning om vad jag tyckte om dem.
Det var nån blöja med en typ knytbar pastbit... och jag hatade dom....obekväma och satt inte bra alls... *ryser vid minnet*
Snibbar tror jag... Inte säker för jag minns inte. Men mina syskon hade det utom den yngsta. Han hade hemsydda tygblöjor i plastsnibb och alltiettblöjor med tejp =)
Jag minns inte vad jag tyckte om blöjorna slutade rätt tidigt men det var blöja och plastsnibb som gällde på min tid.
När slutade man med snibbar egentligen? Trodde det var på 70-talet nästan, men de kanske fanns längre?