Vi som spelar på en PS3
Puffar!
Ska lägga till er som skrivit era ID'n idag...
Äntligen har NHL 11 släppts, snart kommer FIFA!
Puffar!
Ska lägga till er som skrivit era ID'n idag...
Äntligen har NHL 11 släppts, snart kommer FIFA!
Ni som lirar PS3 får hemskt gärna skriva upp era online IDn här, skulle vara kul!:)
Jag har Bloppan som online ID så det är bara att adda, men hänvisa gärna till Familjeliv.se !:)
NHL 11 är riktigt bra faktiskt! Köpte de när det släpptes! Mycket bättre än 10, dessutom ett riktigt bra pris, köpte mitt för 399:- på Elgiganten megastore i Valbo / Gävle!
Dåligt dock att man måste regga online id pass, det är gratis men det kommer bli svårare att kränga begagnat sen!:|
Snuskigt billigt! Vi blev helt chockade när vi såg de! köpte FIFA 11 för 349:- på samma affär igår!
Haha.. Kolla runt lite så hittar du säkert! Kollat webbhallen?
Adda gärna men hänvisa till FL! Id : bloppan !
Okej, bra pris på det?:) Vad spelar du annars?!:)
Onkel ; du missar något!
Varför inte köpa begagnat?:)
Zd82
Spelar du FIFA 11?:)
Jag hade en 360 men sålde den för jag inte gillade den så värst mycket.. :) Gillar ps3 bättre, men tvekar inte på att något spel är bättre på "kryss lådan"!!
Haha! Ja, dem är roligast!;) Spec när dem förlorar!!
Nä, ingen kopia!:/ ska vara original!
Haha, det är bara att hålla ut! Har du förbokat?:)
De tycker jag absolut att du ska börja med, riktigt roligt!:) om man inte möter någon som är grymt bra då så klart!:)
Faaaaan, de verkar som om min ps3a håller på att ge upp!!!!
Härligt!!:) Själv väntar man på att få tillbaka ps3an, blu-ray läsaren gav upp!:'(
Garantin gick ut drygt en månad innan den gick sönder, hoppas på reklamation eftersom de är ett känt problem.. :( Men har lirat på en lånad i snart en månad så man klarar sig.. Men de är inte roligt!:(
Nu kan jag äntligen hämta det igen.... :D
Hehe har spelat det förut och kan bara hålla med!:D
Haha kul att höra som TS!!:)
Jag vet en som tycker BO är bättre än MW - men har ju läst så mycket skit om BO så man vet aldrig.. Men har en som kör de och han gillar de hårt!:)
FIFA 11 är ingen höjdare faktiskt.. Kassa online-servrar, svårt att avlossa skott å lyckas med finter.. Annars skoj!:)
NHL 11 har jag bara lirat lite då å då, så om de kan jag inte säg mer om än att vissa ES lag inte har riktiga laguppställningar!:(
Tror ja ska köpa BF3 i höst.. Men har aldrig spelat Bf på ps3 så är lite osäker.. Lirar dock MW2.. Va tror ni?:)