Inlägg från: Onkel Panter |Visa alla inlägg
  • Onkel Panter

Vi som spelar på en PS3

Köpte min PS3 för några månader sedan, spelade en del i några veckor, sedan har den helt seriöst stått i hyllan och samlat damm. Kommer använda den mer när jag har råd att köpa nya spel, dessutom är man ju sugen som fan på att prova Move!

• Onkel Panter
    Färna skrev 2010-10-21 22:20:14 följande:
    Onkel ; du missar något!

Varför inte köpa begagnat?:)
    När jag säger "nya" menar jag förstås "spel som jag ännu ej äger". Har inte råd med spel varesig de är nya eller begagnade. 
    Dessutom har jag mycket annat som står på högre prioritet.  
  • Onkel Panter
    Färna skrev 2010-10-22 10:53:41 följande:
    Nu är inte jag den som är den, men en PS3a kostar runt 3000 :-, varför prioritera den när man inte köper spel?!Obestämd
    Det gör jag, men jag har som sagt inte råd för tillfället. När jag köpte PS3:an hade jag fyra spel till den, men är som nämnt inte intresserad av dem just nu. Det finns andra spel till PS3 som jag vill ha som fan, men de är antingen inte släppta än, eller så står de på lägre prioritet än andra saker jag vill ha. 
  • Onkel Panter

Har bland annat önskat mig God of War Collection och 3D Dot Game Heroes i julklapp, så vi får se vad tomten kommer med i år. :D

• Onkel Panter

Jag ska låna Assassin's Creed och Uncharted (har inte spelat dem ännu) av en kompis till helgen, så nu blir nog PS3:an flitigt aktiv ett tag framöver. 

Svar på tråden Vi som spelar på en PS3