Inlägg från: SunnyBunny |Visa alla inlägg
  • SunnyBunny

Min 16 åring har inte kommit hem än!! OROLIG

Vad jobbigt:( Jag kan bara relatera till när jag var ung! Stack oxå hemifrån och oroa min stackars mamma! Men för det mesta satt man hemma hos nån nånstans och tjurar tills man släntrar hem dagen efter! För min del var det tyvärr äldre folk som bodde själv som mamma inte visste om. Hoppas allt ordnar sig!!!

• SunnyBunny
    Philippa skrev 2010-08-13 00:30:28 följande:
    Dagen efter?? Ska jag behöva vara ett vrak ända tills imorgon???
    Har din son gjort så här förr? Ja jag gjorde så tyvärr:( Jag var hemsk! Men jag satte mig aldrig i nån fara, utan höll mig hos människor jag lita på och jag kom alltid hem efter i alla fall efter en natt. Det var inte så att jag söp ner mig eller knarka, bara tjura...Men det gjorde ju inte lättare för min stackars mamma!
  • SunnyBunny
    Philippa skrev 2010-08-13 00:35:44 följande:
    Han har ALDRIG gjort så här förut... det är det som får mig sååå orolig.....
    Oh jag förstår det! Jag är mamma själv idag så jag förstår din oro!!! Men tonåringar kan göra drastiska saker ibland! Jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer hem snart, eller i alla fall ringer!
  • SunnyBunny
    Mysgosmys skrev 2010-08-13 00:47:27 följande:
    När jag var i den åldern så gjorde jag precis som din son.. Han sitter nog och kurar nånstans i ilska, det gjorde jag. 

Förstår att du är orolig, men visa för all del inte det när han kommer hem! Säg inget om polisen eller om att du har varit orolig. Skäll inte!

Min mamma betedde sig som vanligt när jag kom hem, som om jag aldrig varit borta. Då fattade jag att det faktiskt inte är värt att gå iväg sådär, whats the point om ingen märker det liksom ^^

Nu vet jag ju att hon faktiskt var orolig, hon lät bli att visa det med flit ^^ 
    Ja faktiskt hur sjukt det än låter så finns det sanning i det här! Min mamma var galen, gapa och skrek, gav mig utegångsförbud osv..och trots det gjorde jag om det om och om igen. Till slut orka hon inte. Sluta visa att hon brydde sig, och sakta sluta jag med mitt sätt. Förstår såklart det är svårt hur man än väljer och göra!

Nu hoppas jag först och främst att han hör av sig!
Svar på tråden Min 16 åring har inte kommit hem än!! OROLIG