Inlägg från: MamMmAn |Visa alla inlägg
  • MamMmAn

Min 16 åring har inte kommit hem än!! OROLIG

Jobbigt, men ge dig Ut å leta efter honom. Knacka på hos hans kompisar, vem vet om de talar sanning. Var en jobbig jävel å visa honom att Du bryr dig hur pinsam han än tycker att du är så Stå på Dig.
    Lycka till!

• MamMmAn

Men be någon mer vuxen leta eller fixa barnvakt till lillebror. Du kan ju inte sitta där på Nålar å oroas din stackare.
    Hoppas han snart e hemma. Säg då bara att du älskar honom och ingen utskällning.

• MamMmAn

Stackare, men hurru hans sommarjobb är säkert kvar när han kommer hem! Vad hade ni bråkat om, känns det som om det var så stort att han inte ville komma hem?

• MamMmAn

Men, jag minns att jag å mina kompisar i den åldern ljög för varandras föräldrar. Tänk om han e hos nån av dem fast de säger att han inte sett dem. Be å få tala med kompisarnas föräldrar, Gå dit, Sök med ljus å lykta en 16 åring ska inte vara ute så här sent på nätterna. Fortsätt Leta. HerreGud jag tror att väntar på att ni ska hitta honom. Finns det någon busstation i närheten av där ni bor, om det gör det kolla där.

• MamMmAn

TS Jag hoppas att du hittar din son, Snart. Lycka Till!

• MamMmAn

Flyttade hemifrån när jag var 17 men jag är tjej. Det är stor skillnad på många killar/tjejer i den åldern,

Svar på tråden Min 16 åring har inte kommit hem än!! OROLIG