dogmobile skrev 2010-08-14 00:53:28 följande:
Varför i bövelen vägrar du svara ordentligt när folk här frågar hur händelsen egentligen gick till, du bara repeterar samma mening om och om igen med olika formuleringar.
Gick du runt i butiken och tittade runt lite gick till kassan betalade och när du var påväg ut från portarna så kom något butiksbiträde fram och sa att "Du är inte längre välkomen här" bara? Inget mer?! Och du ifrågasatte inte ens när dom sa att det är för att du "handlar för lite"???
kan du förklara mer detaljerat vad som hände från att du gick in i affären tills att du gick ut, vad du gjorde, hur du gjorde, vad du sa och vad dom sa... Så att man får en klarhet i saker o ting eller varför i hela friden startade du tråden om du inte vill svara på folks frågor?!
Men jag HAR ju skrivit! Jag gick ini butiken och när jag kom fram till mjölken för att köpa smör så upptäckte jag att det var punktering. Jag ställde kärran uppochner och sa till personalen att dom skulle laga den. Dom vägrade att hjälpa mig och undrade varför jag hade kärran. Jag gick då därifrån och åkte till benisnmacken där jag köpte saker för att laga slangen, och sen åkte jag hem för att äta och hämta grannar och annan utrustning för att laga den. Sen tog vi oss ner till butiken och lagade och pumpade däcket medans personalen stod och gnällde. Sen handlade jag och när jag betalöa kom BC fram och sa att jag inte längre var välkommen tillbaka för att jag handlade "orimligt lite" med tanke på omständigheterna som innebar att dom fick använda stora resurser för att städa, ställa till rätta och annat påhitt.