Inlägg från: SunnyBunny |Visa alla inlägg
  • SunnyBunny

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

ANOF skrev 2010-08-12 22:00:06 följande:
    Ja, dom har alltså stängt av mig för att jag handlar för lite. Dom har sagt att jag handlar omotiverat lite.
    Men det fattar väl t.o.m du att det kan inte vara en orsak och bli avstängd! Då skulle man ju inte få handla nånstans om man tex är på semester på annan ort ha!
  • SunnyBunny
    ANOF skrev 2010-08-12 22:03:13 följande:
    NEJ! Jag fick punktering på min kärra som jag försökte laga.
    Vad för kärra? Ja..punktering kanske inte är det bästa och laga inne i affären haha
  • SunnyBunny
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:07:26 följande:
    en barnvagn? en skrinda? nog inte en skottkärra eller en bil...fast om Ts körde in med en punkterad skottkärra i affären och sedan bara handlade smör och ägg så kan jag förstå de lackade till...
    Hahah...jag dör!!!
  • SunnyBunny
    Waldo skrev 2010-08-12 22:08:16 följande:
    Dä är nog anledningen till din avstängning att du hade reparationsverkstad i affären
    Butiksägare brukar inte uppskatta de och det är brukligt bland andra att sköta reparationer i hemmet

Därför blev du portad och inte pga du handlade för lite
    Låter betydligt troligare ja!
  • SunnyBunny

Fast åt andra sidan gick faktiskt våran barnvagn sönder inne på Willys en gång och den lagade vi där inne haha Fast jag blev inte avstängd;)

• SunnyBunny
    ANOF skrev 2010-08-12 22:09:08 följande:
    Det är en vanlig skottkärra. Jag hade naturligtvis inte med mig saker att laga punkteringen utan fick gå och köpa det.
    Alltså nu driver du med oss....
  • SunnyBunny
    Väsakont skrev 2010-08-12 22:11:07 följande:
    Om du kör in i matbutiken med en skottkärra så förstår jag att du blev portad.
    Haha...kanske blir nya innegrejen nu;) Istället för att bära påsarna hem tar man en skottkärra hahah
  • SunnyBunny
    snillis skrev 2010-08-12 22:11:29 följande:
    Viss skillnad på barnvagn och skottkärra dock
    Ja..jag hade inte då fattat vad det var för kärra;)
  • SunnyBunny
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:12:26 följande:
    Ts du borde veta dte är av hygienskäl olämpligt ta in en jordig skottkärra bland matvaror !
    Kanske var en ny, som bara används till och shoppa med?
  • SunnyBunny
    ANOF skrev 2010-08-12 22:16:52 följande:
    Ja, det var i affären den gick sönder.
    Kanske hade det varit bäst och bära ut den och lagat den ute?
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.