Inlägg från: fröken Morris |Visa alla inlägg
  • fröken Morris

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

SVejsan skrev 2010-08-13 11:56:45 följande:
    Jodå, det är sådan man inte skall mata genom att just insinuera att de är sådana - men sådana här intressanta diskussioner finns det ju ett allmänt intresse i så att man vet att man inte skall köpa för lite samt att man inte (troligen) skall använda en skottkärra.
    Skall man använda en skottkärra bör man ha lagningssats med sig alt lås. 
    Man bör också se sig om efter alternativ vid inträdandet i butiken. Accepterar butiken skottkärra så bör man kunna använda tex en cykel med korg. (Och då kanske man även behöver ha lagningssats också) .

En riktigt sedeslärande tråd detta... 
    Hehe!
  • fröken Morris

I min Konsumbutik är "varugångarna" så himla smala att jag aldrig skulle få plats med en skottkärra där. Man får inte ens plats med normalstora kundvagnar. Tänk ändå vad smart med en skottkärra, bara gå in o plocka ihop sina varor, sen vid utgången kunde de ha nån slags superkänslig scanner som uppfattade alla varor som ligger där huller om buller i skottkärran. Så slapp man plocka upp och ner sina varor på först varubandet och sen ner i påsen. Bara att betala o gå ut, snacka om tidssparande och dessutom bra för ryggen!
    Kanske det finns nån modell mindre skottkärra som får plats i min Konsumbutik...

Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.