Inlägg från: parvati |Visa alla inlägg
  • parvati

Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.

Jag tror att det har blivit ett missförstånd antingen har du gjort något fel eller också kanske du inte får ha kvar ditt kundkort för att du handlar för lite.

• parvati
    ANOF skrev 2010-08-12 21:41:04 följande:
    Ingenting eftersom jag inte får komma in.
    Innan du blev avstängd så handlade du...
  • parvati
    arkeologitjejen skrev 2010-08-12 21:53:07 följande:
    Hur lång tid är "lite mer tid än vanligt" och vad gjorde du medan du befann dig i butiken?
    Pudels kärna
  • parvati
    ANOF skrev 2010-08-12 21:55:34 följande:
    Det spelar ingen roll, det är oviktigt och dessutom orsakat av något som jag inte kunde påverka, och det var inte heller motiveringen till avstängningen.
    Nja det spelar roll om du vill förstå varför affären har stängt av dig.
  • parvati

Kläm fram vad du gjorde i affären.
    Det låter ju som att du har gjort något mindre bra.

• parvati
    ANOF skrev 2010-08-12 22:00:06 följande:
    Ja, dom har alltså stängt av mig för att jag handlar för lite. Dom har sagt att jag handlar omotiverat lite.
    Beskriv den senaste gången du handlade.
  • parvati
    ANOF skrev 2010-08-12 22:03:13 följande:
    NEJ! Jag fick punktering på min kärra som jag försökte laga.
    Och den lagade du i affären?
  • parvati
    ANOF skrev 2010-08-12 22:09:08 följande:
    Det är en vanlig skottkärra. Jag hade naturligtvis inte med mig saker att laga punkteringen utan fick gå och köpa det.
    Så där står du framför kasssorna eller i en gång och meckar med din skottkärra i flera timmar.

Så kan man inte göra Anof. Då blir andra människor arga. Din skottkärra skulle du ha parkerat utanför affären. Be dem i affären om ursäkt.
  • parvati
    HäxanSurtant3 skrev 2010-08-12 22:15:06 följande:
    Klart butikspersonalen såg dollartecken då Ts tågar in med en hel skottkärra och tänker att nu blir det klirr i kassorna. men så handlar Ts bara ägg smör och bröd. det måste sett ynka ut i en skottkärra. dessutom så uppehåller hon sig där länge och butiken hinner bygga upp förväntningarna.

Jag förstår dem helt. Ajja bajja TS!
    Ts kanske handlar mycket ägg?
  • parvati
    ANOF skrev 2010-08-12 22:19:29 följande:
    NEJ!! Det här handlar INTE om kärran, det handlar om att man stängt av mig för att jag handlar "omotiverat lite"!
    Nej det är du som har missförstått.
  • parvati
    Strossel skrev 2010-08-12 22:28:45 följande:
    Förstår verkligen inte folk när någon driver med en? Haha hur orkar ni bli upprörda?
    vem är upprörd?
Svar på tråden Jag har blivit avstängd från min nya matbutik för att jag handlar för lite.