• Emmizen87

Bältet når inte runt Acta Grakon! =(

frusen, tycker de e konstigt att ni inte kan använda stolen utan bas.. vi har oxå ett akta babyskydd.. vi kan sätta stolen utan bas utan problem i vår bil.. har oxå en v70..

• Emmizen87

okeii.. men tror de e väldigt olika på bälten i bilarna oxå.. för ja har hört att de inte brukar funka att sätta babyskydd med enbart bälte i tex, volvo v70.. så när vi testade utan basen blev jag så förvånad att det funkade! vilket var super när hon var nyfödd.. har basen i bak då vi oftast åker alla tre i bilen.. dom gånger jag åkte själv satt ha henne fram med bältet utan basen.. den passar även i mina föräldrars bilar med bara bälte å dom har en v70 å en 850.. funderar på att kanske byta till nästa stol.. men än så länge funkar babyskyddet super då hon än lr liten 7 kg å 64 cm bara..

• Emmizen87

Japps vi har en AG (logico s tror ja den heter) Har ingen airbag på passagerar sidan så de e ingen fara där..=) har även en 240 men har inte provat om den passar där då sambon har haft den å meckat lite med..
    Tycker oxå att bältena borde bara lika långa i alla bilar så man vet att de passar!

Svar på tråden Bältet når inte runt Acta Grakon! =(