vi unga med PCO nr 2
Jo det är så att jag blivigt kallad till en spolning nu på måndag. Är det nån av er andra som har gjort en sån?
Kram
Det var iaf vad min gyn sa och jag har även läst att vi har väldigt bra ägg. Så jag litar på det :)
Jobbigt med vikten. Har du testat äta LCHF? Jag äter efter det och har gått ner 6 kg på ca 3 månader utan att varken träna eller promenera. Rör man på sig lär man tappa massor med mera kg. Ett tips!
Berätta gärna vad gyn sa sen, intressant hur olika alla ställen gör.
Och kämpa på nu med vikten så löser det sig sen! (Läst att många får igång sina menscyklar av att bara tappa vikt)
Va duktigt av dig! Bara kämpa på!! =)
Ja, vi alla ska bli mammor en vacker dag! Helt klart!!
I skolan fick man lära sig att använda kondom för annars blev man gravid.. pyttsan!
Okej vad bra. Men vad jobbigt, vi får svar på en gång på våran klinik. Hoppas resultatet är bra
Äggstockarna reagerade starkt på min Ovitrellespruta (äl-sprutan) så de har förstorats och läker ut vätska i buken. Fick åka in akut i lördags. Men mår iaf bättre nu. Går på koll varannan dag.
Skumt. Jag tycker det låter som det. Testa?
Jag hann aldrig komma till sophia hemmet, den 26 dec plussade vi! Helt otroligt men sant! Jag ska bli mamma!
Håller alla mina tummar och tår för er alla, snart är det även er tur!
Och grattis till dig n0c87!!