sorry, har haft mycket för mig ett par dagar..
Ja, vi blev gravida av oss själva men det hör till saken att jag har ingen regelbunden mens och jag har stora problem med att hitta någon ägglossning VARJE månad... Tyvärr så har hoppet börjat sina lite, är en down-period just nu.
Har träffat en fertilitetsläkare och jag äter provera. Så jag antar att han menade att jag skulle äta färdigt kuren och har jag inte blivit gravid under det året så ses vi ju igen...
Det allra tyngsta är ju att det är så förbannat jobbigt med nedslag efter nedslag...
Man måste försöka behålla glimten i ögat att det faktiskt fungerade en gång, även om det slutade med ett missfall...
Men vi ger inte upp, eller hur?!
roxicc skrev 2011-09-22 19:28:52 följande:
Jag får ägglossning av, precis, hormonsprutor. Det är först ett hormon som heter puregon, det injiceras 1 gång dagligen i en viss period, tills en eller två äggblåsor har blivit mogna. Då tar jag en spruta som heter Ovitrelle, vilket ger mig en äl.. Men det tar sig inte iaf, tråkigt nog.
Metformin fick jag bara ont utav, det fungerade inte alls på mig. Men jag har hört talas om många kvinnor som gått ner i vikt och fått förbättrade äggstockar samt äggblåsor, då kan metformin hjälpa! 
en ynka detalj bara... njicerar du dessa sprutor själv eller går du till läkare varje gång? Hoppas att det skall börja fungera för dig! Jag håller tummarna