• C4m1ll4

Vad tusan gör man på kvällarna??

Jag har alltid såå brutalt tråkigt på kvällarna när unge herrn har somnat! Ingen att prata med, försent för folk att komma över eftersom dom har egna barn alt ska upp och jobba dagen efter.

Vad gör ni för att få tiden att gå??

Blir snart galen!

• Svar på tråden Vad tusan gör man på kvällarna??
  • C4m1ll4

Det är typ vad jag gör också. Men sen blir det såå tjatigt

• C4m1ll4
    SunnyBunny skrev 2010-08-09 21:16:10 följande:
    Har du ingen hobby? Jag tex håller på mycket med foto som jag brinner för, och på kvällarna sitter jag alltid nån timme i alla fall och sorterar bilder, redigerar osv..
    nä, jag har ju inte det, får väl gå till panduro och köpa på mig massa prylar :-P
  • C4m1ll4
    SunnyBunny skrev 2010-08-09 21:19:54 följande:
    hihi...jag har så mycket projekt istället att jag hinner inte med;) Saker ska målas,kläs om och snart ska jag även köpa en kolonilott HA!
    hehe det som är synd är att jag har noll tålamod! får se om jag hittar nåt bra att pyssla med
  • C4m1ll4
    mia maria skrev 2010-08-09 21:34:36 följande:
    Jag är ensamstående med två barn, o jag uppskattar kvällarna jättemkt, då barnen sover o man äntligen får lite tid för sig själv att titta på TV, sitta vid datorn, prata i telefonen, pyssla i hemmet, läsa osv.

Tycker att det är såååå skönt att avsluta dagen med lite egentid!
    tycker också det är skönt med egen tid men jag är så förbannat rast lös ^^ bara repriser på tv, alla böcker har jag läst minst 4 ggr. suck!

bara lite gnällig idag :-P
Svar på tråden Vad tusan gör man på kvällarna??