• Igor

Gravid efter ÄD " ska vi följas åt "

Hej Tea.
    Insättning av ägget är vecka 2 +0. Sedan kan man räkna tillbaks 2 veckor så får du dag för 1:a mensdag. På det viset är det lättast att räkna ut dag för beräknad förlossning. Själv har jag BF 4 april.
    12 juli satte jag in mitt ägg. Är alltså i vecka 5 + 2.

• Igor

Är också tröttare än vanligt, och hungrigare. Småäter mest hela tiden för att hålla illamåendet borta. Också svårt att sova annat än framför TV på kvällarna. Vår "plutt" är 15 mån och man vill ju hinna med honom om kvällarna också.

• Igor

Hej
    Själv har jag tagit ledig denna vecka för att skola in på dagis. Då säger dagis att de vill skola in nästa vecka istället. Får veta det förra veckan.  Rätt sned på att de informerar så sent om denna ändring.
    Har varit på ett första informationsmöte i dag nu och åtminstone fått 2 dagar inskolning denna vecka så man får lite inblick i hur hans dagis fungerar. Sedan får väl min sambo göra resten av inskolningen själv nästa vecka då jag måste jobba igen.
    Som tur är har jag min stora dotter här denna vecka med sin pojkvän så det känns ändå inte helt förgäves med ledigheten. Får ju mer tid över för dom då.

Svar på tråden Gravid efter ÄD " ska vi följas åt "