Inlägg från: Här och nu |Visa alla inlägg
  • Här och nu

barn med svart man

Jag har inte barn med en svart man, men känner de som har. Det mörka anlaget vinner i de allra flesta fall och barnet blir oftast minst mulatt. Kan det va så att din man har någon släkting för ett par generationer sen som var väldigt ljus? Är ju inte omöjligt att någon vit funnits i hans släkt, men så långt tillbaka att han inte vet. Är ert barn helt vitt i huden? Svart hår? Vet att vissa barn mörknat, men det blir ingen stor skillnad. Har dock träffat på ett barn med thailändsk pappa o svensk mamma, där ungen hade blont hår, gröna men SNEDA ögon. Jag hoppas din man inte tvivlar på att han är pappa, men det verkar inte så. Hur mörk är din man, om du kan beskriva?

• Här och nu
    ThePointOfItAll skrev 2010-08-02 21:49:51 följande:
    Jag känner många blandade barn och majoriteten har varit nästan vita de första veckorna för att sedan gradvis mörknat. Det kan bli mycket stor skillnad.
    Då har vi olika erfarenheter. I en familj hade pappa o son samma hudfärg. Lillasyster var mycket mörkare.
  • Här och nu
    ThePointOfItAll skrev 2010-08-02 22:14:05 följande:
    Nej du missförstod nog. Jag syftade på "vet att vissa barn mörknat, men det blir ingen stor skillnad". Jag menar att det kan bli ganska stor skillnad på hudfärgen vid födseln och senare i livet, och att det är vanligt. Att syskon kan ha olika färg vet jag också.
    Nej, jag menade att de jag känner vars barn fötts nästan vita, har aldrig blivit mer än max mulatter.
Svar på tråden barn med svart man