TheCoopers skrev 2010-08-19 14:24:41 följande:
Alla ni som har så mycket teorier om hur invandrare och utlänningar är . Umgås ni med familjer och personer av annat urspung än vad ni har ? Eller är alla era åsikter byggda på saker ni läser i media .
Slås ni aldrig av tanken på att hela världen borde ha gått under redan om alla utom svenskar var så våldsbenägna som ni säger . För största delen av världen utgörs faktiskt av människor som INTE är svenskar och jag tycker att det verkar gå alldeles utmärkt att leva i Italien , Spanien , England osv ..
Hmm.. om de nu inte är så våldsbenägna, varför är dom här då? Trodde dom var här för att det var krig i deras länder, krigar vi svenskar?
Men på ett sätt så är dom jävligt fega, för att istället för att stanna och slåss för sitt land så åker de hit och slåss med dom som försöker hjälpa dom istället. Får inte ihop det riktigt..
Man får säga vad man vill om att svensken är mesig mm. men sen krigar vi inte heller. Men våra mesig killar åker ner för att kriga i krigsdrabbade länder, så kanske är dom inte så mesiga trots allt. *funderar vidare för mig själv*
Och visst har jag erfarenhet, känner många invandrare. Har även erfarenhet av de som bor i vårt område, vars barn springer runt och sabbar en massa saker, dödshotar de svenska barnen och låser in dom.
Jag känner även många som har jobbat för fn bla. tyvärr har jag även förlorat en barndomsvän som sprängdes till döds när han försökte jobba för att skapa fred.
Så visst har jag erfarenhet..