Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

Självklart, lite nytt blod kan aldrig skada.............

Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • Anton Chigurh
    Sixxty skrev 2010-08-13 09:22:58 följande:
    Visst är Sveriges invandrarpolitik vansinnig många gånger. Men jag tror inte att antalet invandrare är problemet.

Är  Sverige det enda land som tar emot invandrare? Tar vi emot fler än andra länder?
    Pocenten Helge, det handlar om pocenten..............................!
  • Anton Chigurh
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-14 17:35:22 följande:
    Det är alltid lika roligt när jag får rätta SD-iter och "nationalister", som säger sig värna sååå om Sverige och det svenska, i deras eget språkbruk. *myser* Småle ska inte ha en accang på e-et.
    Att du skulle sjunka så lågt som till språkpolis. Det var oväntat, Dorian.
  • Anton Chigurh
    Sixxty skrev 2010-08-14 22:34:41 följande:
    Finner ingen anledning som helst att förklara för dig hur man gör. Faktum är att den typen av uppskattningar görs dagligen.
     Kan du inte förstå hur man gör det är det faktiskt ditt problem inte mitt att lösa.
    Visst finns det problem med invandringspolitiken det tror jagde flesta är benägna  att hålla med om. Men att sitta år 2010 i sin lilla bubbla och skylla allt på "invandringen" är att göra det lite väl enkelt för sig. 
    Lysande debattteknik, helt enkelt lysande.............
  • Anton Chigurh
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-15 04:37:43 följande:
    Jag ÄR språkpolis. Språklärare och korrekturläsare vet du. Och det är ett sant nöje att rätta folk som säger sig vurma för det rena svenska, faktiskt. Hyckleri och halvmesyrer är en personlig favorit att mosa för mig.
    Försök inte , Dorian, det var ett lågt tilltag, och det vet du så jävla väl.......

Och, om du nu är så förbannat duktig som du påstår, varför kan du då inte skilja på berättigad och förståeligt.

Eller var det en fullt medveten omskrivning, en manipulering av ett inlägg som inte riktigt pasade Herr Dorian Ertymexx agenda ???
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2010-08-15 11:07:52 följande:
    Oj, vad ni tog åt er av Dorians inlägg. Skrattande

Men det ÄR helt okej att vissa av er "gnäller" över invandrarnas språkbruk?! Jajo, hyckleri var ordet...
    Som parantes kan jag nämna att jag aldrig.......aldrig någonsin, ger mig på folk pga deras stavfel, sen kvittar det hur jävla korkada dom är förövrigt.
  • Anton Chigurh
    Julias Farsa skrev 2010-08-15 16:05:18 följande:
    Det där med våldtäckter, det man ser en ökning på är väl inte de inom hemmet utan de som sker ute, s.k. överraskningsex eller kulturberikning som det kallas inom vissa kretsar.
    Hahaha, shit, den va bra. Skrattande
  • Anton Chigurh
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-16 18:48:20 följande:
    Nej, den har inte funnits i alla länder alltid. Vart får du det ifrån?

Har jag sagt att du är det?
    Det har den väl, pizza är för helvete inget annat än en varm macka.....
  • Anton Chigurh
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-16 18:54:20 följande:
    Jag anpassar mig efter omgivningen. Du vet, det där som SD tycker att jag ska göra. Lustigt, när jag inte anpassar mig är jag ond blatte, och när jag anpassar mig är jag ÄNDÅ ond blatte. Och så undrar ni varför vi ger upp på att försöka integrera oss efter ett tag! ;)
    Blir ju bara värre och värre. Sämre "ursäkt" får man leta efter.....
  • Anton Chigurh
    Dorian Ertymexx skrev 2010-08-16 18:56:50 följande:
    Wow. Jag ska meddela alla pizzerior i ditt närområde att när du beställer pizza så behöver de inte fixa en pizza, bara värma en macka åt dig.
    Vad är skillnaden?
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?