• Rockenrola

Jag har opererat bort mina hemorrojder!!!

Bra tråd!
    sitter själv med ganska mkt Hemorojder o störs väldigt av dom .. de gör inte ont men som du skriver ts man kan ju inte göra sig ren med toapapper. funderar på att söka läkare för de då salva inte hjälper något o inte heller en bättre kost som dom på apoteket rekomenderade.  men drar mig just för att de känns pinsamt att vända upp rumpan i nåns ansikte .. kanske löjlig men de är ju en privat del av ens kropp.

hoppas ja snart kan komma över de så även ja kan få känna mig fräsch o sluta använda slut på dotterns våtservetter.

• Rockenrola
    semchen skrev 2010-08-08 18:54:51 följande:
    Äntligen en bra tråd på fl.
    Fick också hemorrojder 5 månader efter min fl. Har kämpat med dem i 6 månader nu och det enda som hjälper mig bland alla salvor är Xyloproct.
    Klådan, sprickorna och svullnaden försvinner men så fort jag slutar smörja kommer hemorrojderna tillbaka.
    Det är väl bara att smörja, smörja och smörja som gäller
    har den salvan men den gör inget för mig
  • Rockenrola
    semchen skrev 2010-08-09 13:32:09 följande:
    Funkar väl olika för olika personer.
    Jag provade ac3, xylocain, mildison, zinksalva mm mm tills jag kom fram till xyloproct.
    Det gäller att prova sig fram <nn<rs är det väl op. som gäller.
    ja precis.. ja har testat dom flesta alternativ nu o har väldigt stora flikar så nu e de nog bara op som gäller men måste få tid över för ett läkarbesök me :-/
Svar på tråden Jag har opererat bort mina hemorrojder!!!