Självskadat - vad svara om ärren?
Jag skär mig för några veckor sen( jag är 12 år) för att jag hade "mobbat" en tjej och då gick det skvaller om mig att jag "mobbat" den tjejen och sen började komma massor av dåliga ryckten om mig om nåt jag inte gjort osv.(den tjejen tyckte alltid dåligt om mig så hon hitta på massa lögner)
Så jag mådde skit dåligt över det och då skada jag mig, det har gått några veckor och jag pratade med den tjejen som förstört mitt liv och berättade hur dåligt jag mådde jag visade mina ärr och då började hon gråta och sa förlåt och insåg äntligen hur dumt det va.
Nu har jag kvar mina ärr och många frågar ju vad som har hänt så jag har oftast långärmad tröja, jag har pratat med min mamma om det så hon vet. Men nu när sommaren kommer blir jag orolig för jag vill ju inte gå runt med långärmad tröja osv. Så jag prata med min kille om allt det och han sa att jag ska använda BODYROLLER den förminskar ärr och så går den bort tillslut, min kille använde en och hans ärr är inte synliga
OBS!! Fler personer får inte använda den!
BODYROLLERN är som en taggrulle med plast handtag änkel att använda, jag ska beställa den snart. Man rullar den på ärret, ni får läsa mer om den på internet (taggarna gör inte ont dem kittlas, funkar bra för vanliga ärr)massor av kramar Margarita och William. Hoppas det går bra för er??