oxelösund / nyköping
Hur har det gått för er med flytt och allt?
Vore skoj att få till en träff när alla kommit på plats och i ordning, här går flyttlasset nästa vecka *äntligen*
Hur har det gått för er med flytt och allt?
Vore skoj att få till en träff när alla kommit på plats och i ordning, här går flyttlasset nästa vecka *äntligen*
Nu är vi också äntligen på plats i ockle.
Minoo: Såg erat boende är till salu, vart ska ni flytta?
här var det soft.... tänkte höra om ni hade lust o komma över till mig nästa vecka - måndag eller tisdag skulle fungera fint för mig. Tänkte mig från kl 14.00. Jag har barn som sover middag och vill gärna vila själv lite, vet inte hur Era barn sover, men har ni annat förslag på tid så kom gärna med det
Jag bjuder på fika / lättare lunch. Säg till om någon är allergisk.
Förstår om det är tätt inpå, men det är värt ett försök iaf
Jag jobbar tyvärr e-middag på tisdag istället för imorgon var en som ville byta, men verkar ju inte som nån annan sett eller kan komma i alla fall!
Hoppas i alla fall att det blir flera tillfällen
Har nån av er hört nått om förskoleplats ännu?
Synd tråden verkar dött ut, kanske mkt att göra inför julen.
Idag fick vi i alla fall brev om att båda barna fått dagisplats på Peterslund, och var inte i nya baracken utan avdelningar som redan finns!
God Jul allesammans i alla fall.
Nu har även våran lilla bebis ute, hon ville ut på Nyårsafton kunde inte vänta ett dygn till på det nya året
Så nu kommer jag också bara gå hemma ett tag framöver.
Provar att puffa upp tråden igen
Allt är bara bra Hur är det själv, trivs ni i Oxelösund'?
Vuxenkontakt saknar jag med, men börjat jobba lite igen vilket är jätteskönt
Jag hoppar bara in extra lite då och då. så en träff ska absolut kunna gå att få ihop. Ja det är möjligt att vi har, min mellersta går på Delfinen.
Sälen är det nya paviljongen eller? :)
Ah var jag som läste fel trodde du jobba på pingvinen men såg nu att det var din son som går där men då vet jag vart sälen är. Min äldsta slutade på avdelningen brevid Hajen innan sommaren.