Inlägg från: Rosdraken |Visa alla inlägg
  • Rosdraken

oxelösund / nyköping

Jag var nära att få det, de hade verkligen gillat mig men det gick till en som hade lite mer erfarenhet än jag (har bara jobbat inom förskola/skola i 2 år) Men ska på en ny intervju på tisdag så får hoppas på den. Annars har jag fast jobb idag men det vore skönt att slippa köra en timme enkel väg om dagen.....

Ser ut som att vi kommer vara mamma lediga nästa år tillsammans har precis fått vera att jag är gravid igen (tätt jag vet) men det är tidigt än så vi får väl se lite hur det går nu (är bara i v 5-6).

Sonja 20/5-10
  • Rosdraken

tackar  =)

Nu är det nära till vår flytt på fredag ska vi fixa det sista och sen får vi ÄNTLIGEN nycklarna.
    När var det ni andra skulle flytta ner/in ?

Sonja 20/5-10
  • Rosdraken

tack, väntar på svar från jobbet i dagarna nu var där igår.

jag är behörig tidigare lärare, men har redan sökt jobbet på saltkråkan tveksamt om jag får det bara då det innebär verksamhetsansvar.

vi har blåklockan som förstahandsval och skattkistan som andra men vi får se är ju länge kvar tills hon ska börja sen får vi se hur mycket hon går då jag ju förhoppningsvis är hemma med nr 2

Sonja 20/5-10
  • Rosdraken

det är granska bra med mig, eller jag är ju så där otroligt pigg som man är som nygravid.....för o inte tala om illamående känner mig väl kanske inte som den bästa mamman just nu men men det går ju tack och lov över......

Annars går det bra vi har börjat komma i ordning igen nu ska sakerna upp på väggarna och sen är det lite annat smått som måste hitta nya platser att "bo" på. Så det börjar så smått likna ett hem igen =)