Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

    jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??

    Jag tycker det är nasty .


    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Isanje skrev 2010-07-23 09:32:28 följande:
    Okej bara för att det är lagligt? eller okej för att du knullar kusinen?
    Det är ju lagligt i många länder att ligga med sina syskon och föräldrar så då kan man åka dit och göra det .
    Bara för att det är lagligt .

    Jag kräks
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    La Lola skrev 2010-07-23 09:33:04 följande:
    Näe, det står nära släktingar.
    Kusiner räknas inte som nära eftersom de får gifta sig!
    Men det är ju fortfarande nära släkt . Det är ju som om min dotter skulle ligga med min brors son som vi umgås med dagligen i princip . Det är VÄLDIGT nära för mig .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Anonym skrev 2010-07-23 09:37:13 följande:
    För att du bara har avtändande kusiner eller?
    Emm nää jag tänker inte så på min släkt . Jag lustar inte heller efter mina syskon eller föräldrar .

    Det är äckligt helt enkelt .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers

    Man behöver inte knulla folk bara för att det är lagligt . Jag hade inte knullat mina syskon ÄVEN om det var lagligt ...


    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Anonym skrev 2010-07-23 09:39:05 följande:
    En vacker dag kanske de gör de, för att de helt enkelt växt upp tillsammans och tycker om varandra för vilka de är.

    Vänskapligt sex är lika vanligt som frukostbröd 2010 alltså, inga konstigheter. Kom ut ur din stenåldersgrotta. 
    Du är sinnesjuk !

    Jag har aldrig haft sex med mina syskon eller min släkt ... Jag bor tack och lov i en stor stad med stort utbud . Mina barn kommer inte växa upp i en liten by där man måste ligga med sin släkt . Det verkar som om du bor i en grotta däremot .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Ahmed Wehbe skrev 2010-07-23 09:40:16 följande:

    Peace!


    Det jag menar, den mentaliteten är helt skum. Förstår inte hur folk kan tänka så. "Så länge man inte skadar andra och själv mår bra av det".


     


    Owell, welcome to planet earth. The last pitstop before Hell.


    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Här och nu skrev 2010-07-23 09:41:56 följande:
    Skadar du nån genom att ligga med din kustin?
    Skadar du någon genom att ligga med din pappa ?
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Här och nu skrev 2010-07-23 09:44:23 följande:
    Nej, är jag vuxen o får för mig det skadar jag ingen. Tror inte det räknas som olagligt om båda vill. Pappa är ju närmare också.
    Ok där stannar diskussionen med dig .

    Hit men inte längre .

    Skrämmande
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Anonym skrev 2010-07-23 09:44:24 följande:
    Så du kommer inte acceptera dina barn för vilka de är när de blivit myndiga?

    Hur fan kan man ens jämföra med att gnida sig mot ett spädbarn.

    2 vuxna människor som råkar vara avlägsen släkt har väl vett att bestämma över sig själva och skadar inte andra, och om de då vill knulla lite vänskapligt så är de väl för fan deras ensak.  
    1. de är inte avlägsen släkt. De är kusiner .
    Jag kommer att acceptera mina barn men inte respektera deras beslut att ligga med sin kusin . Hade inte heller ACCEPTERAT att de låg med varandra eller med någon annan i familjen .

    Jag hade inte slutat umgås med dem . För de är mina barn . MEN jag skulle göra det jävligt klart hur jag kände .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Isanje skrev 2010-07-23 09:46:20 följande:
    Det är tillåtet att ha sex med djur också,sålänge man inte skadar dem då är det djurplågeri,är det okej för att det är lagligt?
    Klart som fan ! Dra över hunden ett par gånger det är inte olagligt .

    Inte olagligt i Portugal att ligga med brorsan heller så vi kanske ska knulla lite på semestern !

    GREAT STUFF !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Här och nu skrev 2010-07-23 09:50:47 följande:
    Förklara dig om du ska skriva o respektera andras åsikter.
    Jag behöver inte förklara för någon vettig människa varför incest är äckligt .

    OM du behöver att jag gör det för dig så har DU problem som jag inte kan hjälpa dig med .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Anonym skrev 2010-07-23 09:52:33 följande:
    Ett annat ord för kusin är tvåmänning (släkting i två led).  Medan du från jobbet kan få ledigt för begravning av nära släkt, tex mamma pappa eller syskon är det inte alls lika säkert att du får ledigt för begravning av kusin.

    För dig kanske de är nära, du kanske umgås med dina kusiner mycket. Andra kanske inte gör det och känner därför mer avlägsenhet.
    Tack för upplysningen ! Men jag vet vad en kusin är .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Anonym skrev 2010-07-23 09:54:06 följande:
    Ush om jag någonsin flyttar till radhus hoppas jag att jag inte får sånna där stenålderstänkande svennebanan grannar. Mina barn skulle inte få leka med dina.
    Vi är långt från svennebananer min käre ANONYME vän Härligt med ryggrad herr Svensson !

    Vi bor inte heller i radhus  .

    Nähä stackars mig och mina barn De får inte leka med incest familjen .. buhhuuuuuhuuu
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Här och nu skrev 2010-07-23 09:53:51 följande:
    Kusinsex ligger inte under incest.
    och ?

    Jag pratade om att ligga med sina föräldrar .. annan diskussion .

    Det är inte olagligt att göra många saker men det hindrar ju inte mig från att tycka att det är äckligt och sjukt .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Anonym (-) skrev 2010-07-23 09:56:58 följande:
    Forfarande, det är vanligt med kusingifte i andra länder, och många såna par och deras avkommor lever här. Påstår ni att våra invandrare är defekta pg av detta, eller rentav äckliga? Fin människosyn. Det som är normalt för er är inte norm överallt i världen.
    Så snälla du .. du menar att jag ska tycka att det är ok att en pappa ligger med sin dotter tex för att det är OK och lagligt i andra länder ?
    Nix jag tycker det är fel .
    Kusingifte är fel

    Det är MIN åsikt
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Här och nu skrev 2010-07-23 09:57:58 följande:
    Undrar vem de brås på då.
    Oj ! Trevligt !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2010-07-24 15:51:22 följande:
    Har aldrig påstått att det är ingen fara. Menar bara att ALLA inte får defekta barn. Dessutom finns det så många sätt att kolla upp det där innan man skaffar barn och försäkra sig om att man får ett friskt barn.

    Sen så menar jag att om alla andra med "defekta" gener har rätt att skaffa barn så får banne mig kusingifte vara laglig också. Så tycker jag.

    Det är inte äcklig att ha sex med sin kusin eller ha relation med denne. Tycker det är mer knas/konstig att medvedet skaffa barn med en som har "synliga defekter".

    Som sagt kärlek mellan två vuxna personer kan aldrig vara fel vem/vilka det än gäller. Hur kan det va det?

    OCH vem ska bestämma vad som är rätt eller fel?
    så det är inte fel om det är syskon heller ?
    I'm the me I choose to be ...
Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??