• Isanje

jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??

Visst det är inget olagligt,men jag anser iaf att det är äckligt som fan att knulla sin kusin.
    Även om ni inte träffats på 20 år,ni vet om att ni är kusiner och knullar ändå? Det finns hur många män som är bra på att knulla,det lider ju inte brist på dem,men ändå väljer du din kusin?

• Isanje
    Anonym skrev 2010-07-23 09:30:48 följande:
    Helt klart OK att ligga med en kusin. Har själv legat med morsans kusin flera gånger. 
    Okej bara för att det är lagligt? eller okej för att du knullar kusinen?
  • Isanje
    Anonym skrev 2010-07-23 09:37:13 följande:
    För att du bara har avtändande kusiner eller?
    För att jag inte tänder på mina släktingar. Jag brukar inte göra saker jag tycker är äckligt,som att knulla min/mina kusiner.
  • Isanje
    viseversa skrev 2010-07-23 09:34:53 följande:
    Jag tycker man är nära släktingar när man är kusiner.
    Visst det tycker jag också. Jag kan tycka att det borde klassas som incest,men incest  är inte lagligt i Sverige,men kusingifte är lagligt.
  • Isanje
    Anonym skrev 2010-07-23 09:39:05 följande:
    En vacker dag kanske de gör de, för att de helt enkelt växt upp tillsammans och tycker om varandra för vilka de är.

Vänskapligt sex är lika vanligt som frukostbröd 2010 alltså, inga konstigheter. Kom ut ur din stenåldersgrotta. 
    Haha ja visst att man knullar KOMPISAR är vanligt,men inte att man knullar KUSINER.
  • Isanje
    Här och nu skrev 2010-07-23 09:41:56 följande:
    Skadar du nån genom att ligga med din kustin?
    Jag tror ju inte deras föräldrar gör glädjedansen när det kommer fram att de knullat.
  • Isanje
    Momalicious skrev 2010-07-23 09:43:27 följande:
    Äsch, du får ju göra som du vill. JAG skulle aldrig göra det men jag kan inte sätta mig in i din situation heller. Är nära med alla mina kusiner så det hade bara varit äckligt. 

Kommer säkerligen bli påhoppad nu men jag bryr mig inte.
    Det är inte olagligt = du får göra precis som du vill. 
    Det är tillåtet att ha sex med djur också,sålänge man inte skadar dem då är det djurplågeri,är det okej för att det är lagligt?
  • Isanje
    La Lola skrev 2010-07-23 09:46:09 följande:
    Vad har spädbarn med mitt inlägg att göra?

Jag kommer acceptera mina barn till en viss gräns.
    Pippar de med sina kusiner så kommer jag att idiotförklara de o radera de ur mitt liv.
    Jag förstår din tanke,men jag håller inte med. Även om jag tycker att det är skit äckligt så tänker jag inte låta det förstöra min relation med mina barn.
  • Isanje
    La Lola skrev 2010-07-23 09:50:04 följande:
    Så jag blev ovettig nu pga att jag inte förstår hur man kan vilja pippa med sina kusiner o hoppas att mina barn aldrig kommer göra nåt så äcligt?
    Okej.
    Tror de syftar på att du skulle klippa banden till dina barn om de gjorde det.
  • Isanje

Man kan känna skulle mina barn göra si eller så hade jag aldrig mer velat se han eller hon Så känner även jag,ifall något av mina barn hade våldtagit någon, slagit sin partner bla. Men om Gud förbjude den dagen kommer,tror ni jag hade gjort det? Kanske kanske inte. Det vet man aldrig. Kärleken till sitt barn är stor. Enorm. Man kan aldrig veta hur man hade reagerat så att komma med påhopp och elakheter mot La Lola för vad hon känner är fult. Däremot om (peppar peppar) den dagen kommer och La Lola faktiskt klipper banden till sina barn,det är en annan sak. Hon har inte gjort det ännu. Utan förklarat hur hon känner om hennes barn hade insett en sexuell relation till sin kusin.

Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??