• vackert udda

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nu är jag trött på att inte ha tjejkompisar här i Skåne. Jag har inte bott här så länge och har inga kompisar på nära håll här och det har jag tröttnat på nu.

Finns det fler tjejer i Skåne som tröttnat på att inte ha tjejkompisar? Kanske vi kunde dra ihop ett tjejgäng? Vi kunde gå och fika, shoppa, ha middagar och en massa annat skoj Skrattande

Jag tänkte genom denna tråden kolla lite intresset för att sen kanske ordna nån träff nånstans i Skåne. Det är ju inte jättestort så vi borde kunna få ihop folk från hela länet. 

Häng med nu, tjejer!
    Inte ska vi behöva sitta ensamma när vi säkert är så många som är i samma sits Solig 

♥ Vår älskade lill* unge har BF den 25/12-10 ♥
  • Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-03 19:00:25 följande:
    Klart att båda har fördelar :) Hade ja fått välja så hade jag gärna haft en av varje... kan tänka mig att det är bra när man ska gå där det är mycket folk och trångt!
    EllaAnette skrev 2010-08-03 13:14:45 följande:
    Tycker att det är lika spännande att handla, planera och drömma nu som när jag väntade förra barnet....det är något speciellt och finns hur många mer eller mindre nödvändiga söta saker med ju..
    Ja det kan ja tänka mig... tror jag också kommer att tycka det är kul även med andra barnet... då har det säkert kommit mycket nytt också som inte fanns till första barnet... 
    sen är det ju kul eftersom man har det mesta nödvändiga sen innan så då kan man ju köpa annat kul som man kanske inte har råd med nu när allt det som måste köpas först kostar en del!

Hihihihi fast jag skulle ju inte ha fler barn så jag har ju gett bort eller sålt allt jag hade till min stora tjej, har bara hennes sittvagn kvar så det blir till att shoppa järnet. Vilket iof inte gör något ;) Är skoj att shoppa och planera....
  • SaraKlippan
    EllaAnette skrev 2010-08-04 08:33:15 följande:
    Hihihihi fast jag skulle ju inte ha fler barn så jag har ju gett bort eller sålt allt jag hade till min stora tjej, har bara hennes sittvagn kvar så det blir till att shoppa järnet. Vilket iof inte gör något ;) Är skoj att shoppa och planera....
    Ja men det förstår jag det är ju lite extra spännande då eftersom du inte hade tänkt dig att du skulle ha fler... blir ju nästan som första igen
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-04 11:18:12 följande:
    Ja men det förstår jag det är ju lite extra spännande då eftersom du inte hade tänkt dig att du skulle ha fler... blir ju nästan som första igen
    Nästan som första igen ja, med den skillnaden att jag känner mig lugnare och mer tillfreds den här gången =) Däremot är ju sambon i den sits jag var när jag fick mitt första barn, ganska kul =)
  • Lugnistormen

Hade velat komma på middagen men kan inte på fredag. Dessutom har ingen frågat och jag gillar inte att tränga mig på. Vet ju inte hur det funkar om man måste bjudas in. Förr visssa nya har blivit tillfrågade såg jag sa det är svårt att veeta vad som gäller. Hoppas ni får trevligt i alla fall. Jag är med er in spirit hahaha

• erinny
    Lugnistormen skrev 2010-08-04 11:55:29 följande:
    Hade velat komma på middagen men kan inte på fredag. Dessutom har ingen frågat och jag gillar inte att tränga mig på. Vet ju inte hur det funkar om man måste bjudas in. Förr visssa nya har blivit tillfrågade såg jag sa det är svårt att veeta vad som gäller. Hoppas ni får trevligt i alla fall. Jag är med er in spirit hahaha
    Här gäller fri inbjudan.. Alla är inkluderad och ingen exkluderad=)
  • Edda2

Vart ligger Eriksfeltkyrkan? Ska se på nätet sedan vart Vagabond ligger brukar inte vara på det hållet när jag åker in till Malmö eller när jag ens bodde där innan
    Borde väl bli bra om man hoppar av på dalaplan i allafall?

• norgesessan

Jag har frågat generellt flera gånger, og lite mer nu eftersom jag snart måste ringa och säga till hur många vi blir.

Garderob, jag bor inte långt från busstoppet på Dalaplan. Man får gå lite, men det är inte jättelångt.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Om man går ut från Mobilia på Malmborgssidan ser man kyrkan.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • nettan87

hade varit roligt att följa med men är litte långt tycker jag för min del. men hoppas ni får det jätte roligt =)

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!